CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne
No Result
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne
No Result
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
No Result
Wszystkie wyniki

ROMET przyspiesza w e-commerce

Paweł Wielądek Autor Paweł Wielądek
16 marca 2023
in Pozostałe wiadomości z rynku
0 0
0
ROMET przyspiesza w e-commerce

Źródło: Materiał prasowy spółki.

0
SHARES
91
VIEWS
Największy producent rowerów w Polsce, należący do grona najważniejszych producentów w Europie, włącza sprzedaż online do strategicznych celów biznesowych spółki. Uruchomienie nowego systemu B2C i B2B na platformie merce.com pokazuje, że firma stawia na kanał sprzedaży online i będzie rozwijać narzędzia wspomagające dokonywanie zakupu rowerów, akcesoriów czy usług przez użytkowników indywidualnych, a w przypadku B2B transakcji handlowych i współpracy z partnerami biznesowymi.

— Po odnotowaniu wielkiego skoku zakupów online w ostatnich dwóch latach praktycznie we wszystkich branżach, mamy obecnie w e-commerce zupełnie nową sytuację. Rynek stał się bardzo wymagający pod każdym względem: świadomości klientów, wysokich oczekiwań wobec doświadczeń zakupów online i przede wszystkim sprawnej umiejętności adaptacji do zmieniających się warunków. Planując długofalowy rozwój spółki ROMET zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym – podjęliśmy decyzję o wdrożeniu nowego systemu — komentuje Grzegorz Grzyb, Wiceprezes Zarządu spółki ROMET.

Strategia spółki ROMET skupiona jest na rozwoju nowych produktów oraz intensyfikacji sprzedaży zagranicznej. Nowy system B2C będzie wspierał te cele między innymi poprzez poprawienie szybkości działania sklepu, zoptymalizowanie ścieżki klienta czy rozbudowę zarządzania informacją o produkcie w wielu miejscach. Z kolei w rozwiązaniu B2B dla polskich i zagranicznych dealerów położono nacisk na uproszczenie rozliczeń, łatwiejszy system kontraktacji oraz usprawnienie pracy poprzez automatyzację szeregu procesów.

— Kolejnym krokiem będzie wdrożenie usługi ship from store, czyli realizowanie zamówień online ze sklepów stacjonarnych. Połączenie offline z online pozwoli klientom uzyskać dostęp do końcówek kolekcji, ostatnich sztuk asortymentu, a dla ROMET stworzy większą bazę produktową w e-commerce. Z kolei – wspólnie z dystrybutorami marki zaplanowana do wdrożenia jest usługa Click & Collect, która ułatwi logistykę i zwiększy dotarcie do konsumentów łączących w doświadczeniu zakupowym online i offline — twierdzi Paweł Szewczyk, Wiceprezes Zarządu merce.com.

— Zarówno sklepy stacjonarne, jak i sprzedaż online wpisują się w strategię rozwoju i cel, którym jest monitorowanie, rozwijanie i optymalizowanie narzędzi niezależnie od miejsca i sposobu zakupów. Platforma e-commerce, która potrafi adaptować się do oczekiwań klientów, jest do tego niezbędna — dodaje Grzegorz Grzyb.

Galeria zdjęć sklepu internetowego ROMET w wersji mobilnej oraz webowej.

Wersja mobilna sklepu internetowego ROMET
Wersja mobilna sklepu internetowego ROMET
Wersja webowa sklepu internetowego ROMET
Wersja webowa sklepu internetowego ROMET

————————

ROMET to firma rodzinna ze 100% polskim kapitałem i ponad 30-letnim doświadczeniem w produkcji rowerów. W swoich fabrykach wytwarza rocznie ok. 400 tys. jednośladów, co stanowi 1/3 całej produkcji w Polsce. Połowa tego wolumenu trafia na rynki eksportowe do 50 krajów na świecie.

Merce.com wspiera największe marki w transformacji cyfrowej. Z jej rozwiązań e-commerce klasy enterprise korzystają takie brandy jak New Balance Polska, OCHNIK czy 5.10.15.

Nie czekaj!

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z najlepszymi informacjami o polskim rynku crowdfundingu.

Klikając akceptujesz naszą Politykę Prywatności.

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Tags: #0#1#e-commerce#romet#rowery
Previous Post

Wish.com – e-commerce platform come back to France

Next Post

Pronar – największy polski producent sprzętu dla rolnictwa podpisał umowę z Apollo Capital i rozpoczyna ekspansję w Stanach Zjednoczonych

Next Post
Pronar – największy polski producent sprzętu dla rolnictwa podpisał umowę z Apollo Capital i rozpoczyna ekspansję w Stanach Zjednoczonych

Pronar - największy polski producent sprzętu dla rolnictwa podpisał umowę z Apollo Capital i rozpoczyna ekspansję w Stanach Zjednoczonych

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

31 − 22 =

Może również Cię zainteresować

Polski rynek crowdfundingu wchodzi w okres dojrzałości
Artykuł

Polski rynek crowdfundingu wchodzi w okres dojrzałości

Autor Paweł Wielądek
17 listopada 2023
0

Polski rynek usług finansowania społecznościowego jest w trakcie procesu normalizacji zasad, praw i obowiązków na nim funkcjonujących. Obecnie, żadna z...

Wielkimi krokami zbliża się II edycja konferencji naukowej Crowdfunding 4.0.

Wielkimi krokami zbliża się II edycja konferencji naukowej Crowdfunding 4.0.

9 listopada 2023
Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. – przegląd

Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. – przegląd

30 października 2023
Przegląd informacji ogólnych na temat spółki 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej

Przegląd informacji ogólnych na temat spółki 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej

20 października 2023
Raport MWPiW – przegląd część I

Raport MWPiW – przegląd część I

12 października 2023
MUSCAT zamierza pozyskać blisko 2 mln zł w ramach crowdfundingu udziałowego

MUSCAT zamierza pozyskać blisko 2 mln zł w ramach crowdfundingu udziałowego

3 października 2023

Publikacja, ani żaden jej zapis nie stanowi rekomendacji w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. Nr 206, poz. 1715). Publikacja nie stanowi usługi doradztwa inwestycyjnego w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2286 ze zm.). Publikacja, w szczególności składające się na nią dane, analizy lub opinie służą wyłącznie celom promocyjnym lub ogólnoinformacyjnym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Regulaminie.

Pozostań w kontakcie

Crowdreview Sp. z o.o.

ul. Świętokrzyska 30/63

00-116 Warszawa

biuro@crowdreview.pl

Menu

  • Analiza ofert
  • Dla Inwestora
  • Dla Emitenta
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Pozostałe wiadomości z rynku

Klikając przycisk akcetujesz naszą Politykę Prywatności

Sprawdź pocztę, aby potwierdzić swoją subskrypcję

Tagi

#0 #1 #100% #akcje #alkohole #analiza #beesfund #CBD #crowdconnect #crowdfudning #crowdfunding #crowdfundingwpolsce #crowdinvesting #crowdlending #crowdway #dajami #debiut #emisja #emisje #emiteo #GAMES #ggdab #GPW #happypack #illusionray #intenson #it #knf #kolejkowo #KONOPIE #kubota #muscat #naster #navigatorcrowd #neutrinogeology #NewConnect #newcrowd #news #odpocznij #palikot #petgram #podsumowanie #q&a #saladstory #skyants

© 2023 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

No Result
Wszystkie wyniki
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
      • Styl życia
      • Rozrywka
      • IT
      • Zdrowie i Uroda
      • Usługi
      • Ekologia
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne

© 2023 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda