W zeszłym tygodniu, Paweł Wielądek -twórca i autor publikacji na portalu CrowdReview.pl, poprowadził dla studentów Uczelni Łazarskiego gościnny wykład z przedmiotu „Przedsiębiorczość 3.0.”
Opis wydarzenia
W środę 1 marca, w auli 38 na Uczelni Łazarskiego odbył się wykład inaugurujący cykl warsztatów jakie odbędą się w ramach przedmiotu „Przedsiębiorczość 3.0.” W trakcie ich trwania studenci I roku Wydziału Ekonomii i Zarządzania będą szukać pomysłów na biznes, a a następnie opracowywać je zgonie z Canva Business Model.
W tym celu, dr.Anita Zarzycka – kierownik i pomysłodawca przedmiotu „Przedsiębiorczość 3.0.”, wspólnie z Jolantą Porębską – specjalistką w zakresie szkoleń i koordynatorką projektu, poprosiły Pawła Wielądek– byłego studenta Uczelni Łazarskiego, który przed laty współtworzył ten przedmiot – o przeprowadzenie zajęć na temat tworzenia i budowania modeli biznesowych zgodnie z Canva Business Model.
W trakcie zajęć, studenci mieli okazje poznać szczegóły dotyczące zasad opracowywania poszczególnych elementów modeli biznesowych wraz z praktycznym sposobem ich zastosowania. Dodatkowo, Paweł Wielądek podzielił się ze słuchaczami własnymi doświadczeniami i przemyśleniami jako przedsiębiorca oraz odpowiadał na nurtujące ich pytania.
Wykład, który planowany był na 2 godziny zegarowe, ostatecznie zakończył się chwile później w wyniku wysokiego zaangażowania ze strony 146 studentów.
Co to jest Canva Business Model?
Canva Business Model jest to narzędzie służące do zwizualizowania, opisania, a następnie zweryfikowania i dokonania potrzebnych zmian w przesłankach stojących za realizacją danego przedsięwzięcia biznesowego.
Składa się ono z 9 elementów, które z punktu organizacji są kluczowe do jej sprawnego funkcjonowania. Są to:
- propozycja wartości;
- segmenty klientów;
- kanały;
- relacje z klientami
- kluczowe zasoby;
- kluczowe działania;
- kluczowi partnerzy;
- strumienie przychodów;
- struktura kosztów.
Na dzień dzisiejszy z narzędzia korzystają takie firmy i organizacje jak: Dell.Inc; MasterCard.Inc, agencja NASA, organizacja WWF, International Business Machines Corporation (skrt. IBM) czy Adobe Inc.
Dodatkowe spotkanie
W związku z wysokim zainteresowaniem ze strony studentów, Paweł Wielądek podjął decyzje o zorganizowaniu dodatkowego spotkania, na którym opowie nieco szerzej o własnym doświadczeniu jako przedsiębiorcy oraz udzieli cennych porad na temat realizacji idei biznesowej w sprawny i funkcjonujący podmiot generujący przychody, a w konsekwencji również zysk.
Więcej informacji na temat planowanego wydarzeniu zostanie podanych wkrótce na stronie CrowdReview.pl oraz na kontach redakcji w social mediach (LinkedIn, Facebook).


Źródło: Materiał prasowy portalu CrowdReview.pl