Pomorska spółka CStore S.A. zakończyła II emisję akcji z połowicznym sukcesem. W ramach prowadzonej kampanii crowdfundingowej emitentowi udało się pozyskać 54,29% planowanych środków, potrzebnych na rozwój prowadzonej działalności biznesowej.
Oferta publiczna akcji rozpoczęła się 12 kwietnia bieżącego roku i trwała przepisowe 90 dni, tj. do dnia 12 lipca. Zainteresowane osoby mogły nabyć 575 000 akcji nowej serii D po cenie 2,00 zł za sztukę, jak również 547 600 akcji nowej serii E po cenie 2,10 zł. Łącznie emitent przedłożył przyszłym akcjonariuszom 9,39% wszystkich akcji w zamian za 2,3 mln zł.
Dziś wiemy, że omawiany podmiot uzyskał środki w wysokości 1 248 729,40 zł, co nie stanowi złego wyniku, ale też nie jest powodem do dumy. Przypomnijmy, że jest to już druga emisja spółki, w której pozyskała podobny poziom środków.
Głównym celem tej emisji było uzyskanie finansowania potrzebnego emitentowi do realizacji głównego celu emisji jakim jest promocja produktu marki CStore na rynku amerykańskim, polskim i europejskim. Dodatkowo emitent, część środków (tj.13%) chciał przeznaczyć na automatyzację pewnych procesów w oferowanej przez siebie platformie.