Biznesowy projekt Tomasza Janasa – PlanMyDeal S.A. zakończył wczoraj I emisje akcji. Niestety ilość zebranych środków nie napawa optymizmem. Spółce udało się zebrać jedynie 10,28% środków z planowanej kwoty równej 800 000 zł, co stanowi drugi najgorszy wynik wśród pozostałych emitentów w perspektywie ostatnich 5 miesięcy.
PlanMyDeal S.A. to spółka technologiczna, która została powołana do życia w celu rozwijania pierwszego jej produktu jakim jest marketplace usług firm. Poza platformą sprzedażową oferuje ona również szereg narzędzi służących do zarządzania projektami zlecanymi przez klientów za pomocą aplikacji.
Głównym celem emisji akcji było pozyskanie przez spółkę środków niezbędnych do podjęcia działań związanych z dopracowaniem produktu oraz rozszerzeniem jego funkcjonalności o dodatkowe udogodnienia zarówno dla klienta B2C jak i B2B.
Oferta publiczna akcji spółki PlanMyDeal S.A. rozpoczęła się 7 czerwca na portalu beesfund.com i zakończyła się w pierwotnie planowanym terminie, tj. 7 września. Potencjalnym inwestorom została przedłożona oferta zakupu 250 059 akcji serii B, C oraz D o łącznej wartości 800 000,06 zł. Cena jednostkowa akcji wahała się od 2,97 zł do 3,30 zł.
Niestety, pomimo tak długiego okresu prowadzenia kampanii crowdfundingowej, emitentowi udało się pozyskać zaledwie 82 260 zł, co pozwala stwierdzić, że nowy projekt Pana Tomasz nie wzbudził zaufania wśród inwestorów indywidualnych.
Warto zaznaczyć, że uzyskana kwota jest zbyt niska aby spokojnie pozwoliła emitentowi realizować zamierzone cele. Spółka powinna wystosować komunikat w którym przedstawi konkretny plan jakie działania planuje w związku z tym faktem podjąć.
Link do analizy spółki przez portal CrowdReview.pl