CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
  • Kontakt
Brak wyników
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
  • Kontakt
Brak wyników
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
Brak wyników
Wszystkie wyniki

Rynek crowdfundingu w Polsce – Lipiec 2022

Paweł Wielądek Autor Paweł Wielądek
5 sierpnia 2022
in Dla Inwestora, Podsumowanie
0 0
0
Polski crowdfunding 2021 – krótkie podsumowanie

Źródło: Pinterest

0
SHARES
231
VIEWS
Lipiec jest miesiącem, który daje chwile oddechu inwestorom. Wystartowała raptem tylko jedna emisja akcji. Natomiast 8 pozostaje w grze i wciąż trwa.
  • Łączna wartość trwających emisji wynosi 3,21 mln zł;
  • Jedna z trwających emisji została przedłużona o kolejny miesiąc;
  • Jedna emisja dobiegła również końca.

Zakończone emisje

W lipcu 2022, tylko jedna emisja akcji dobiegła końca. Należała ona do spółki Hemp&Brew S.A., która zebrała jedynie 7,72% zgłaszanej do pozyskania kwoty.

Czym zajmuje się spółka?

Podmiot Hemp&Brew to pierwsze w Polsce przedsiębiorstwo produkujące napoje alkoholowe i bezalkoholowe, której jednym ze składników jest emulsja CBD. Osiągniecie jakim są produkty marki Hemp&Brew są wynikiem współpracy prowadzonej pomiędzy dwoma innymi przedsiębiorstwami, tj. Browar Tarnobrzeg sp. z o.o. sp.k. oraz Konopie s.r.c. 

Dane dotyczące emisji spółki Hemp&Brew S.A.

wdt_ID Lp. Nazwa emitenta Platforma crowdfundingowa Kwota emisji Data rozpoczęcia emisji Pierwotnie planowana data zakończenia emisji Data zakończenia emisji
1 1. Hemp&Brew S.A. beesfund 4.525.000,00 26/04/2022 23/06/2022 24/07/2022

Kampania crowdfundingowa  Hem&Brew S.A. wystartował 26 kwietnia i początkowo była skierowana tylko do wąskiego grona osób posiadających profile inwestorów na platformie beesfund.com. Oferta stała się dostępna publiczna dla wszystkich dopiero 24 maja. Planowo miała trwać do 23 czerwca, lecz zarząd spółki podjął decyzje o jej wydłużeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami do dnia 24 lipca. 

Jaki był cel emisji?

Celem przeprowadzonej kampanii crowdfundingowej była chęć pozyskania przez Hem&Brew S.A. finansowania na rozwój działalności biznesowej. Pozyskane środki, emitent zamierzał przekazać na działania związane z poszerzeniem asortymentu o nowe produkty i ich kategorie, ich dystrybucje ,a także promocje marki o jej produktów.

Wyniki przeprowadzonej kampanii

Hemp&Brew w ramach prowadzonej kampanii crowdfundingowej we współpracy z platformą beesfund pozyskał 349 tyś. zł oraz 115 inwestorów.

Wyniki przeprowadzonej przez Hemp&Brew S.A. emisji akcji w dniach 26.04-24.07

wdt_ID Lp. Nazwa emitenta Zebrana kwota % zebranych środków Liczba inwestorów Długość emisji [w dniach] Platforma
1 1 Hemp&Brew S.A. 349.205,00 7,72 115 89 beesfund.com

Trwające emisje 

Łączna wartość trwających emisji akcji w miesiącu lipiec wyniosła aż 3,2 mln zł, z czego emitentom (do dnia 31 lipca) udało się  pozyskać jedynie nieco ponad 270 tyś zł. Stanowi to 8,45 % tejże kwoty.

Wartość wszystkich emisji versus ilość pozyskanych dotychczas środków

wdt_ID Kategoria Kwota na dzień 01.08.2022
1 Łączna kwota emisji 3.213.670,00
2 Łączna ilość pozyskanych środków 271.510,00

Obecnie trwające kampanie crowdfundingowe odbywają się we współpracy z 4 platformami. 

Platformy i ilość kampanii prowadzonych we współpracy z firmami przez każdą z nich w lipcu 2022

wdt_ID Platforma Liczba emisji
1 beesfund 3
2 crowdway.pl 2
3 crowdconnect 0
4 emisje 0
5 emiteo 2
6 Stock Ambit 0
7 FindFunds 0
8 Forc.ee 0
9 croowdfund.pl 0
10 newcrowd.pl 0

Ponownie, jak to miało miejsce w ubiegłych miesiącach, największa ilość kampania prowadzona jest we współpracy z platformą beesfund.com – aż 3. Następnie, w kolejce, plasują się platformy crowdway.pl oraz emiteo. Przypada po 2 kampanie na każdą z nich. Na końcu znajduję się platforma Navigator Crowd, na której termin trwającej emisja został wydłużony o kolejny miesiąc.

Warto również spojrzeć na ich wartości.

Wartości trwających emisji lipcu 2022

wdt_ID Kategoria Kwota na dzień 01.08.2022
1 Maksymalna kwota zgłaszana przez emitenta 4.570,00
2 Minimalna kwota zgłaszana przez emitenta 718.181,00

Największa ilość środków do pozyskania zgłaszana jest przez spółkę z branży napojów alkoholowych i wynosi aż 4,57 mln zł. Natomiast najmniejsza ilość środków zgłaszanych przez jednego z emitentów wynosi nieco ponad 0,7 mln zł.

Do kogo należą owe kampanie?

Odpowiedź znajduje się poniżej w tabeli.

Trwające kampanie crowfundingowe w lipcu 2022

wdt_ID Lp. Nazwa emitenta Kwota emisji Liczba oferowanych akcji Oferowany procent Platforma
1 1. Salad Story S.A. 3.213.670,00 5333 4,95 beesfund.com
2 2. Dajami sp. Zo.o.sp.k 4.000.000,40 909091 8,33 beesfund.com
3 3. Happy Pack S.A. 1.000.000,00 250000 10,00 beesfund.com
4 4. Beer Shop S.A. 4.570.000,00 135000 31,03 beesfund.com
5 5. Illusion Ray S.A. 718.181,10 454545 5,24 Navigator Crowd
6 6. Neutrino Geology S.A. 2.500.008,00 178 572 13,88 Navigator Crowd
7 7. Intenson S.A. 2.500.000,00 57 203 5,82 crowdway.pl
8 8. Golden Eggs Studio S.A. 3.999.600,00 220 000 16,66 crowdway.pl
9 9. 100% S.A. 4.499.985,00 128 571 30,00 emiteo.pl
10 10 Fcapp S.A. 2.000.040,00 16 667 14,29 emiteo.pl

Wśród spółek, których kampanie crowdfundingowych wciąż trwają można znaleźć:

  • Salad Story S.A.;
  • 100% S.A.;
  • Fcapp S.A. 
  • Golden Eggs Studio S.A. 
  • Illusion Ray S.A.
  • Beer Shop S.A. 
  • Happy Pack S.A. 

Przedłużone emisje

Wśród wspomnianych wyżej spółek, emisja jednej z nich pierwotnie miała dobiegać końca w minionym miesiącu lipcu. Jednakże zarząd tegoż podmiotu podjął decyzje o jej wydłużeniu. Mowa tu o spółce Illusion Ray S.A. – szczecińskim studiu gier typu AA+.

Informacje odnośnie emisji Illusion Ray S.A.

wdt_ID Lp. Nazwa emitenta Platforma crowdfundingowa Kwota emisji Data rozpoczęcia emisji Pierwotnie planowana data zakończenia emisji Obecnie planowana data zakończenia emisji
1 1. Illusion Ray S.A. Navigator Crowd 718.181,00 14/06/2022 28/07/2022 31/08/2022

Illusion Ray S.A. to podmiot powstały niecałe 

Obecnie, postęp emisji można uznać za zadowalający. Spółka pozyskała ponad 80% zgłaszanych środków. Nie dziwi więc fakt, jakim była decyzja jej prezesa – Łukasza Smagi o wydłużeniu czasu trwania emisji. 

Do kiedy został przesunięty termin zapisu na akcje?

Zgodnie z Uchwałą Zarządu Spółki Illusion Ray S.A. z dnia 28 lipca, nowa data zakończenia emisji została wyznaczona na dzień 31 sierpnia. Tym samym czas trwania obecnej emisji wydłużył się o kolejne 34 dni. 

Postęp obecnej emisji Illusion Ray S.A.

wdt_ID Lp. Nazwa emitenta Zebrane środki (na dzień 01.08.2022) Postęp emisji (na dzień 01.08.2022) Liczba inwestorów ( stan na dzień 08.04.2022) Ilość dni do końca emisji Platforma
1 1 Illusion Ray S.A. 577.063 80,00 ND 26 Navigator Crowd

Na dzień 1 sierpnia br. spółka Illusion Ray S.A. pozyskała 80% zgłaszanej kwoty.

Rozpoczęte emisje

W lipcu wystartowały 1  emisje akcji. Należy ona do Neutrino Geology S.A.

Informacja na temat kampanii crowdfundingowej Neutrino Geology S.A.

wdt_ID Platforma Rodzaj crowdfundingu Kwota emisji Próg emisji Ilość nowych inwestorów ( na dzień 11 lipca 2022) Data startu emisji Planowana data zakończenia emisji
2 beesfund.com Udziałowy 2.500.008,00 300.000,00 ND  30/06/2022 13/08/2022

Neutrino Geology S.A. to spółka prowadząca badania nad opracowaniem mobilnych detektorów trójwymiarowego obrazu górnej warstwy skorupy ziemskiej w oparciu o analizę strumienia geo-neutrin, emitowanych podczas rozpadu pierwiastków promieniotwórczych

  • Cele emisji:
    • pokrycie wkładu własnego na realizację projektu;
    • opracowania i przygotowania do wdrożenia innowacyjnej metody geologii rozpoznawczej pod nazwą Neutrino Geology, zastosowanej do eksploracji surowców energetycznych – ropy naftowej czy gazu ziemnego oraz dużej grupy ważnych surowców krytycznych np. metali ziem rzadkich, czy złóż polimetalicznych 

Na koniec warto również wspomnieć o kampanii crowdfundingowej Dajmi sp. z o.o. sp.k, która wystartowała pod koniec czerwca, a została pominięta w ostatnim podsumowaniu. 

Informacja na temat kampanii crowdfundingowej Dajami sp. z o.o.sp.k

wdt_ID Platforma Rodzaj crowdfundingu Kwota emisji Próg emisji Ilość nowych inwestorów ( na dzień 11 lipca 2022) Data startu emisji Planowana data zakończenia emisji
1 Navigator Crowd Udziałowy 2.500.008,00 280,00 67 852,00 zł 12/07/2022 25/08/2022

Dajami sp. z o.o. sp.k to podmiot zajmujący się sprzedażą, a także instalacją urządzeń klimatyzacyjnych na terenie Polski, Niemie i Czech. W swojej ofercie posiada produkty wielu firm. Wśród nich można wyróżnić tak znane marki jak: Philips,dyson, Daikin, Panasonic, Samsung, Electrolux, Xiaomi oraz Sharp.

  • Cele emisji:
    • działania marketingowe w celu podniesienia świadomości wśród konsumentów o istnieniu marki oraz jej produktów.
    • budowa mini-showroomów zlokalizowanych w ośmiu lokalizacjach na terenie Polski;
    • zwiększenie stanów magazynowych;
    • rozbudowa konfiguratora oferty dla konsulatów jak i klientów;
    • rozbudowa sieci podwykonawców;
    • zwiększenie bezpośrednio ilości własnych zespołów pracowniczych zwanymi ekipami.

Nachodzące emisje

W nadchodzącym miesiącu mogą pojawić się nowe emisje, aczkolwiek niewykluczone, że stanie się to dopiero we wrześniu. 

W lipcu na portalach pojawiły się 3 nowe zapowiedzi emisji. Oczywiście (standardowo) dotyczy to platformy beesfund.com.

close
Nie czekaj!

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z najlepszymi informacjami o polskim rynku crowdfundingu.

Klikając akceptujesz naszą Politykę Prywatności.

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Tags: #crowdfunding#crowdinvesting#emisje#lipiec#podsumowanie
Poprzedni Wpis

Happy Pack S.A. wydłuża termin zapisu na akcje!

Następny Wpis

Neutrino Geology S.A.: prognozowany 10- krotny wzrost przychodów w 5 lat od startu komercjalizacji

Następny Wpis
Neutrino Geology S.A.: prognozowany 10- krotny wzrost przychodów w 5 lat od startu komercjalizacji

Neutrino Geology S.A.: prognozowany 10- krotny wzrost przychodów w 5 lat od startu komercjalizacji

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

− 1 = 1

Może również Cię zainteresować

Trwa emisja Beverly Aesthetic Clinic sp. z o.o.
Dla Inwestora

Kampania crowdfundingowa Breverly Aesthetic Clinic Sp. z o.o. dobiegła końca

Autor Paweł Wielądek
6 lutego 2023
0

Na platformie beesfund.com zakończyła się kolejna kampania crowdfundingowa rozpoczęta pod koniec 2022 roku. Należała ona do krakowskiej firmy Beverly Aesthetic...

To był trudny/dziwny rok – podsumowanie rynku crowdfundingu

To były trudne/dziwne 12 miesięcy – podsumowanie 2022 roku i perspektywa na 2023 oczami osób z branży

28 stycznia 2023
Już ponad 15 000 inwestorów korzysta z rozwiązania Irmatiq

Już ponad 15 000 inwestorów korzysta z rozwiązania Irmatiq

20 stycznia 2023
Kombinat Konopny rozwija drugi filar działalności

Kombinat Konopny rozwija drugi filar działalności

17 stycznia 2023
MyInvest – co było inspiracją dla Artura Granickiego przy tworzeniu platformy? Kiedy można spodziewać się pierwszych ofert?

MyInvest – co było inspiracją dla Artura Granickiego przy tworzeniu platformy? Kiedy można spodziewać się pierwszych ofert?

16 stycznia 2023
Publiczna emisja akcji „Instagram dla zwierząt” potrwa do 10 stycznia 2023 r.

Petgram podsumowuje kampanię crowdinvetingową

13 stycznia 2023

Publikacja, ani żaden jej zapis nie stanowi rekomendacji w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. Nr 206, poz. 1715). Publikacja nie stanowi usługi doradztwa inwestycyjnego w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2286 ze zm.). Publikacja, w szczególności składające się na nią dane, analizy lub opinie służą wyłącznie celom promocyjnym lub ogólnoinformacyjnym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Regulaminie.

Pozostań w kontakcie

Crowdreview Sp. z o.o.

ul. Świętokrzyska 30/63

00-116 Warszawa

biuro@crowdreview.pl

Menu

  • Analiza ofert
  • Dla Inwestora
  • Dla Emitenta
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Klikając przycisk akcetujesz naszą Politykę Prywatności

Sprawdź pocztę, aby potwierdzić swoją subskrypcję

Tagi

#3D #100% #akcje #alkohole #analiza #beesfund #CBD #columbuspolska #cosmetics #crowdconnect #crowdfudning #crowdfunding #crowdfundingwpolsce #crowdinvesting #crowdway #dajami #debiut #emisja #emisje #emiteo #endofund #GAMES #ggdab #happypack #illusionray #intenson #it #KONOPIE #kubota #labocanna #lifestyle #naster #navigatorcrowd #neutrinogeology #new #NewConnect #news #odpocznij #palikot #petgram #podsumowanie #q&a #saladstory #skyants #wódka

© 2022 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

Brak wyników
Wszystkie wyniki
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
      • Styl życia
      • Rozrywka
      • IT
      • Zdrowie i Uroda
      • Usługi
      • Ekologia
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
  • Kontakt

© 2022 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Dynamiczny tytuł dla modułów

Jesteś pewny?

Potwierdź usunięcie. Nie ma cofania!