Play of Battle S.A., która jest spółką córką warszawskiego studia gry Noobz from Poland zakończyła wczoraj I emisje akcji z przytupem. A mianowicie zebrała … zaledwie 34,37% pierwotnie planowanej kwoty. Może to stanowić dość mocny sygnał ostrzegawczy dla akcjonariuszy w kwestii powodzenia całego przedsięwzięcia.
Oferta publiczna akcji nowej serii B rozpoczęła się dnia 22 czerwca i planowo miała trwać do 19 lipca bieżącego roku. Niemniej jednak, oczekiwania właścicieli spółki zostały mocno zweryfikowane przez rzeczywistość jaką była słaba efektywność zbiórki. W związku z tym, zarząd Play of Battle S.A. postanowił wydać komunikat o przedłożeniu terminu zakończenia emisji na dzień 18 sierpnia. Mimo takiego zabiegu, wyniki wciąż można uznać za mocno rozczarowujące.
Emitent pozyskał zaledwie 1 512 240 zł od 364 inwestorów. Przypomnijmy, początkowo spółka ubiegała się o 4 400 000 zł, które miały być wykorzystane na prace związane z wytworzeniem gry jej promocję, jak i debiutu podmiotu na rynku regulowanym, tj. giełdzie NewConnect.
Niestety, biorąc pod uwagę uprzednią analizę spółki oraz nakłady finansowe związane z I tytułem rozgrywki, nowi akcjonariusze (jak i zapewne sam zarząd) nie mają powodów do zadowolenia. Zebrane środki mogą się okazać zbyt małe, by spółka mogła dotrwać do kolejnej rundy pozyskiwania kapitału, której fakt zaistnienia jak i sam sens stoi pod dużym znakiem zapytania.
Link do analizy spółki przez portal CrowdReview.pl.