MKW S.A. zakończyło emisje akcji prowadzoną od października 2021. Emitent działający w branży telemedycyny i opieki zdrowotnej nie zachwycił inwestorów. W ramach przeprowadzonej kampanii crowdfundingownej pozyskał zaledwie 69 inwestorów.
Kilka słów o spółce
MKW S.A. to spółka, która podjęła się prowadzenia działalności w obszarze zdalnego świadczenia podstawowych usług medycznych oraz opieki nad osobami starszymi.
Emitent posiada nie tylko własny produkt jakim jest zegarek medyczny dla osób starych pozwalających na monitorowanie ich stanu zdrowia. Oferuje on również szereg usług z nim związanych, jak e-wizyte czy zdalną opiekę.
W zakresie konsultacji medycznych, pacjenci mogą umówić się z fizjoterapeutom, dermatologiem czy okulistom.
Spółka ponadto przygotowała propozycje dla firm w postaci możliwości skorzystania z tłumaczeń języka migowego. Dostępne oferty są w dwóch wariantach, tj.: złotym i srebrnym.
Emisja akcji
Celem pozyskania środków przez MKW S.A. była chęć pozyskania środków na rozwój produktu oraz działania marketingowe.
Niestety, mimo ciekawego projektu, spółce nie udało się pozyskać zgłaszanej kwoty. Nie mam też pewności, czy zebrane środki w znaczący sposób przyczynią się do realizacji choć ułamka z planowanych działań.
Oferta publiczna akcji rozpoczęła się 12 października ub.r. na portalu beesfund.com i zakończyła się zgodnie z przewidywanym terminie, tj. 12 stycznia (wczoraj).
MKW S.A. pozyskało 69 inwestorów od których otrzymało 190 964 zł (9,53%). Nabyli oni 44 529 akcji serii B.
W trakcie trwania emisji, potencjalni inwestorzy mieli możliwość zakupu 70 092 akcji serii B (4,28 zł/1 szt.) , 154 865 akcji serii C (4,52 zł /1 szt.) oraz 210 080 akcji serii D (4,76 zł/szt.)