Spółka Lajuu S.A., prowadząca swoją działalność w branży kosmetycznej właśnie zakończyła I emisje akcji. Kampania crowdfundingowa trwała od 12 kwietnia 2021 roku. Efekty są imponujące, bo zostało zebranych aż 803 862,35 zł zł od 224 akcjonariuszy, co stanowi 80,43% planowanej pierwotnie kwoty. Według zapewnień spółki, zebrane środki umożliwiają spółce wdrożenie nowych produktów do swojej oferty, a także pozwolą na ekspansję na rynek amerykański.
Lajuu S.A. to łódzką spółka, która w swojej ofercie posiada wegańskie produkty kosmetyczne takich marek jak Bellamama, Lajuu by Weronika Rosati oraz ostatnio, która dołączyła – The Men by Grzegorz Krychowiak. Obecna emisja trwała od 4 kwietnia bieżącego roku 12 lipca bieżącego roku. W trakcie 3 miesięcy, spółce udało się zebrać aż 803 862,35 zł.
– Ogromnie dziękuję wszystkim akcjonariuszom, którzy dołączyli do nas w ramach prowadzonej kampanii crowdfundingowej. Zainteresowanie projektem Lajuu przerosło nasze najśmielsze oczekiwania – zaangażowały się w niego 224 osoby, inwestując łącznie 803 729,07 zł – mówi Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu SA. – Jak niejednokrotnie podkreślaliśmy, crowdfunding to dla nas nie tylko sposób na pozyskanie funduszy na rozwój. Dzięki kampanii zyskaliśmy także zaangażowane grono ambasadorów naszej marki, sympatyków oraz oczywiście klientów. Emisja otworzyła nam drzwi, które dla nowego brandu, dopiero wchodzącego na rynek byłyby zamknięte. Zarówno współpraca z liderem branży kosmetycznej i e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej, Notino, jak i ze sklepem MINTI Shop o ugruntowanej pozycji rynkowej w Polsce, to bardzo ważny krok w rozwoju naszej firmyi ogromny sukces, który daje możliwość generowania bardzo dużej sprzedaży– dodaje.
Zakończona kampania crowdfundingowa nie oznacza rozpoczęcia urlopu dla zespołu. Jak zaznacza spółka, tempo rozwoju jest coraz szybsze. Potwierdzeniem tego jest ostatni komunikat prasowy spółki, który dotyczył nawiązania współpracy pomiędzy marką Lajuu a Grzegorzem Krychowiakiem. Do końca bieżącego roku, ukażą się kosmetyki marki – The Man by Grzegorz Krychowiak skierowane do mężczyzn, których to piłkarz będzie ambasadorem oraz współwłaścicielem podmiotu ich produkującego. Dodatkowo, jeszcze w sierpniu na rynku zostanie wypuszczona nowa seria produktów Lajuu by Weronika Rosati – kuracja. Obejmie ona dwa rodzaje serum:
- wyszczuplające do ciała oraz ujędrniająco-rozświetlające do biustu i dekoltu.
- balsam drenująco-wygładzający.
– Przed nami kolejne miesiące wytężonej pracy oraz finalizowania kolejnych współprac i założonych planów. Na pewno nie zwolnimy tempa – mamy jasno sprecyzowane cele na ten rok, które zamierzamy zrealizować w 100 procentach. W tym momencie trwają testy kolejnych nowości produktowych Lajuu by Weronika Rosati, a także intensywnie działamy wspólnie z Grzegorzem Krychowiakiem nad marką skierowaną do mężczyzn – informuje Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA. – Zainteresowanie kampanią Lajuu utwierdziło nas w przekonaniu, że rynek potrzebuje kosmetyków naturalnych, wegańskich, bardzo wysokiej jakości. Dlatego dalej bardzo aktywnie będziemy rozwijać nasze marki, tak aby były dostępne dla jak najszerszej grupy odbiorców – zapowiada Kibalczyc.
Rosati, Krychowiak i 800k w 3 miesiące to nie są imponujące wyniki.
Prawda. Tylko, to jest próbny artykuł, chciałem zobaczyć jak taki news będzie wyglądał.Totalnie nie przywiązywałem tutaj wagi do tonu „wypowiedzi”. Postawiłem na totalny neutral – taka notka prasowa.
Co do Krychowiaka jeszcze, znalazł się on tam przez przypadek. Spółka chce promować nawiązanie z nim współpracy, a to się stało z początkiem lipca. Wcześniej słowa o nim nie wspomnieli. I tak samo w przypadku newsa o jego dołączeniu do marki Lajuu – też postawiłem na neutral i notkę prasową. W I przypadku, no to faktycznie można odrazu twardo ocenić (tu trochę pomysł z licznikiem na stronie przysłonił mi oczy), natomiast w przypadku takiej informacji o dołączeniu- to by było zbytnie wybieganie w przyszłość bez twardych dowodów, tj. informacji. Chociaż szczerze, jak tylko zobaczyłem tą informację, to dla mnie jest to czysty zabieg marketingowy, i zaryzykowałbym stwierdzeniem, że bardziej zależało Krychowiakowi aniżeli Lajuu w celu ocieplenia wizerunku po euro. Nie widzę jakoś jego jako osoby, która mogłaby coś wartościowego wnieść do marki kosmetyków dla mężczyzn.
ppppppp