CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne
No Result
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne
No Result
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
No Result
Wszystkie wyniki

I emisja akcji Lajuu S.A. dobiegła końca

Paweł Wielądek Autor Paweł Wielądek
13 lipca 2021
in Dla Inwestora, Podsumowanie
0 0
3
I emisja akcji Lajuu S.A. dobiegła końca
0
SHARES
40
VIEWS
Spółka Lajuu S.A., prowadząca swoją działalność w branży kosmetycznej właśnie zakończyła I emisje akcji. Kampania crowdfundingowa trwała od 12 kwietnia 2021 roku. Efekty są imponujące, bo zostało zebranych aż 803 862,35 zł zł od 224 akcjonariuszy, co stanowi 80,43% planowanej pierwotnie kwoty. Według zapewnień spółki, zebrane środki umożliwiają spółce wdrożenie nowych produktów do swojej oferty, a także pozwolą na ekspansję na rynek amerykański.

Lajuu S.A. to łódzką spółka, która w swojej ofercie posiada wegańskie produkty kosmetyczne takich marek jak Bellamama, Lajuu by Weronika Rosati oraz ostatnio, która dołączyła – The Men by Grzegorz Krychowiak. Obecna emisja trwała od 4 kwietnia bieżącego roku  12 lipca bieżącego roku. W trakcie 3 miesięcy, spółce udało się zebrać aż 803 862,35 zł.

– Ogromnie dziękuję wszystkim akcjonariuszom, którzy dołączyli do nas w ramach prowadzonej kampanii crowdfundingowej. Zainteresowanie projektem Lajuu przerosło nasze najśmielsze oczekiwania – zaangażowały się w niego 224 osoby, inwestując łącznie 803 729,07 zł – mówi Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu SA. – Jak niejednokrotnie podkreślaliśmy, crowdfunding to dla nas nie tylko sposób na pozyskanie funduszy na rozwój. Dzięki kampanii zyskaliśmy także zaangażowane grono ambasadorów naszej marki, sympatyków oraz oczywiście klientów. Emisja otworzyła nam drzwi, które dla nowego brandu, dopiero wchodzącego na rynek byłyby zamknięte. Zarówno współpraca z liderem branży kosmetycznej i e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej, Notino, jak i ze sklepem MINTI Shop o ugruntowanej pozycji rynkowej w Polsce, to bardzo ważny krok w rozwoju naszej firmyi ogromny sukces, który daje możliwość generowania bardzo dużej sprzedaży– dodaje.

Zakończona kampania crowdfundingowa nie oznacza rozpoczęcia urlopu dla zespołu. Jak zaznacza spółka, tempo rozwoju jest coraz szybsze. Potwierdzeniem tego jest ostatni komunikat prasowy spółki, który dotyczył nawiązania współpracy pomiędzy marką Lajuu a Grzegorzem Krychowiakiem. Do końca bieżącego roku, ukażą się kosmetyki marki – The Man by Grzegorz Krychowiak skierowane do mężczyzn, których to piłkarz będzie ambasadorem oraz współwłaścicielem podmiotu ich produkującego. Dodatkowo, jeszcze w sierpniu na rynku zostanie wypuszczona nowa seria produktów Lajuu by Weronika Rosati – kuracja. Obejmie ona dwa rodzaje serum:

  • wyszczuplające do ciała oraz ujędrniająco-rozświetlające do biustu i dekoltu.
  • balsam drenująco-wygładzający. 
– Przed nami kolejne miesiące wytężonej pracy oraz finalizowania kolejnych współprac i założonych planów. Na pewno nie zwolnimy tempa – mamy jasno sprecyzowane cele na ten rok, które zamierzamy zrealizować w 100 procentach. W tym momencie trwają testy kolejnych nowości produktowych Lajuu by Weronika Rosati, a także intensywnie działamy wspólnie z Grzegorzem Krychowiakiem nad marką skierowaną do mężczyzn – informuje Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA. – Zainteresowanie kampanią Lajuu utwierdziło nas w przekonaniu, że rynek potrzebuje kosmetyków naturalnych, wegańskich, bardzo wysokiej jakości. Dlatego dalej bardzo aktywnie będziemy rozwijać nasze marki, tak aby były dostępne dla jak najszerszej grupy odbiorców – zapowiada Kibalczyc.
Nie czekaj!

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z najlepszymi informacjami o polskim rynku crowdfundingu.

Klikając akceptujesz naszą Politykę Prywatności.

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Tags: #crowdfunding#crowdinvesting
Previous Post

true man skin care – naturalne kosmetyki dla dojrzałych mężczyzn

Next Post

Elfland S.A. – nie wiem co powiedzieć

Next Post
Elfland S.A. – nie wiem co powiedzieć

Elfland S.A. - nie wiem co powiedzieć

Comments 3

  1. Realista says:
    2 lata ago

    Rosati, Krychowiak i 800k w 3 miesiące to nie są imponujące wyniki.

    Odpowiedz
    • CrowdReview says:
      2 lata ago

      Prawda. Tylko, to jest próbny artykuł, chciałem zobaczyć jak taki news będzie wyglądał.Totalnie nie przywiązywałem tutaj wagi do tonu „wypowiedzi”. Postawiłem na totalny neutral – taka notka prasowa.

      Co do Krychowiaka jeszcze, znalazł się on tam przez przypadek. Spółka chce promować nawiązanie z nim współpracy, a to się stało z początkiem lipca. Wcześniej słowa o nim nie wspomnieli. I tak samo w przypadku newsa o jego dołączeniu do marki Lajuu – też postawiłem na neutral i notkę prasową. W I przypadku, no to faktycznie można odrazu twardo ocenić (tu trochę pomysł z licznikiem na stronie przysłonił mi oczy), natomiast w przypadku takiej informacji o dołączeniu- to by było zbytnie wybieganie w przyszłość bez twardych dowodów, tj. informacji. Chociaż szczerze, jak tylko zobaczyłem tą informację, to dla mnie jest to czysty zabieg marketingowy, i zaryzykowałbym stwierdzeniem, że bardziej zależało Krychowiakowi aniżeli Lajuu w celu ocieplenia wizerunku po euro. Nie widzę jakoś jego jako osoby, która mogłaby coś wartościowego wnieść do marki kosmetyków dla mężczyzn.

      Odpowiedz
  2. CrowdReview says:
    2 lata ago

    ppppppp

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

66 − = 64

Może również Cię zainteresować

Polski rynek crowdfundingu wchodzi w okres dojrzałości
Artykuł

Polski rynek crowdfundingu wchodzi w okres dojrzałości

Autor Paweł Wielądek
17 listopada 2023
0

Polski rynek usług finansowania społecznościowego jest w trakcie procesu normalizacji zasad, praw i obowiązków na nim funkcjonujących. Obecnie, żadna z...

Wielkimi krokami zbliża się II edycja konferencji naukowej Crowdfunding 4.0.

Wielkimi krokami zbliża się II edycja konferencji naukowej Crowdfunding 4.0.

9 listopada 2023
Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. – przegląd

Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. – przegląd

30 października 2023
Przegląd informacji ogólnych na temat spółki 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej

Przegląd informacji ogólnych na temat spółki 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej

20 października 2023
Raport MWPiW – przegląd część I

Raport MWPiW – przegląd część I

12 października 2023
MUSCAT zamierza pozyskać blisko 2 mln zł w ramach crowdfundingu udziałowego

MUSCAT zamierza pozyskać blisko 2 mln zł w ramach crowdfundingu udziałowego

3 października 2023

Publikacja, ani żaden jej zapis nie stanowi rekomendacji w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. Nr 206, poz. 1715). Publikacja nie stanowi usługi doradztwa inwestycyjnego w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2286 ze zm.). Publikacja, w szczególności składające się na nią dane, analizy lub opinie służą wyłącznie celom promocyjnym lub ogólnoinformacyjnym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Regulaminie.

Pozostań w kontakcie

Crowdreview Sp. z o.o.

ul. Świętokrzyska 30/63

00-116 Warszawa

biuro@crowdreview.pl

Menu

  • Analiza ofert
  • Dla Inwestora
  • Dla Emitenta
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Pozostałe wiadomości z rynku

Klikając przycisk akcetujesz naszą Politykę Prywatności

Sprawdź pocztę, aby potwierdzić swoją subskrypcję

Tagi

#0 #1 #100% #akcje #alkohole #analiza #beesfund #CBD #crowdconnect #crowdfudning #crowdfunding #crowdfundingwpolsce #crowdinvesting #crowdlending #crowdway #dajami #debiut #emisja #emisje #emiteo #GAMES #ggdab #GPW #happypack #illusionray #intenson #it #knf #kolejkowo #KONOPIE #kubota #muscat #naster #navigatorcrowd #neutrinogeology #NewConnect #newcrowd #news #odpocznij #palikot #petgram #podsumowanie #q&a #saladstory #skyants

© 2023 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

No Result
Wszystkie wyniki
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
      • Styl życia
      • Rozrywka
      • IT
      • Zdrowie i Uroda
      • Usługi
      • Ekologia
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne

© 2023 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda