3 sierpnia 2021 roku dobiegła końca kampania crowfunding’owa spółki technologicznej Bridge Solutions Hub. W ramach prowadzonej emisji akcji emitent pozyskał 87 nowych inwestorów i 916 540 zł. Nie jest to wynik satysfakcjonujący z uwagi na pierwotnie planową kwotę równą 4 000 000 zł.
Zakończona właśnie emisja akcji nowej serii B trwała dwa miesiące. Niestety, mimo tak długiego okresu w postaci 61 dni, spółce udało się uzyskać jedynie 22,91 % żądanej kwoty, co stanowi dość słaby wynik. W związku z tak dużym rozczarowaniem, zarząd zdecydował o dokonaniu korekcji celów emisji pod względem ich wielkości oraz kolejności w realizacji. Główne działania będą skupiały się na zwiększaniu skali akwizycji użytkowników aplikacji Wpadaj.pl oraz rozwoju funkcjonalności silnika kalendarza i modułu CRM. W tym celu spółka chce kontynuować prace deweloperskie związane z tzw. „developmentem” kodu, a także „UI” i „UX design„.
Ku uspokojeniu myśli nowych akcjonariuszy, zarząd spółki nie zrezygnował z podjętej wcześniej dezycję o debiucie na rynku regulowanym jakim jest Newconnect. Czynności z nimi związane zostały kontynuowane, czego dowodem są słowa prezesa zarządu.
Nasze plany wejścia na NewConnect są absolutnie aktualne. Właśnie rozpoczęliśmy działania w tym kierunku. Debiut planujemy między 4Q 2021 a 1Q 2022. Będziemy to komunikować na bieżąco – wyjaśnia Paweł Cylkowski, prezes zarządu BSHub.
Jak to zwykle bywa w takich przypadkach, wszystko wyjdzie w praniu. Czasu do podawanego okresu debiutu pozostało niewiele, więc warto póki co uzbroić się w cierpliwość.
Link do analizy spółki przez portal CrowdReview.pl