Od 8 listopada, na platformie beesfund.com dostępna jest oferta publiczna od Beverly Aesthetic Clinic sp. z o.o. – krakowskiego start-up’u działającego w branży medycznej.
- Podmiot powstał w 2019 roku;
- Spółka jest właścicielem kliniki medycyny estetycznej zlokalizowanej w Krakowie;
- Oferta publiczna dotyczy 24,1% całego akcjonariatu.
Kilka słów o emitencie
Beverly Aesthetic Clinic sp. z o.o. to krakowski start-up, który jest właścicielem kliniki medycznej zlokalizowanej w Krakowie przy ul. Jana Zamojskiego 81. Sam podmiot powstał 2019 roku, lecz otwarcie obiektu nastąpiło w 2022 roku. Jej założycielami są: Pani Zuzanna Guzia oraz Pan Grzegorz Kukiełka.
Głównym przedmiotem działalności emitenta jest świadczenie usług z zakresu medycyny oraz medycyny estetycznej skierowanych zarówno do kobiet jak i mężczyzn. Obejmuje to większość działów, tj. począwszy od dietetyki, kończąc na ginekologii estetycznej oraz chirurgii plastycznej.
W celu zachowania najwyższej jakości świadczonych usług , emitent w prowadzonej przez siebie działalności opiera się na założeniach zgodnych z modelem opieki opartej na wartości dla pacjenta. Są to:
- Patients First (Pacjent Na Pierwszym Miejscu)
- Excellent Patients Experience (Doskonałe Wrażenie Pacjentów)
- Trust and Empathy (Zaufanie i Empatia)
Oferta spółki
- Kosmetologii;
- Medycyny estetycznej;
- Dietetyki;
- Fizjoterapii;
- Chirurgii plastycznej;
- Ginekologii estetycznej;
- Stylizacji paznokci;
- Makijażu permanentnego;
Kampania crowdfundingowa
Kampania crowdfundingowa Beverly Aesthetic Clinic sp. z o.o. realizowana jest we współpracy z platformą beesfund.com.
Termin emisji akcji
Emisja akcji rozpoczęła się 8 listopada i planowo ma ona potrwać do 21 grudnia.
Warunki oferty
Oferta publiczna dotyczy 24,1 % całego akcjonariatu i obejmuje 31 746 akcji nowej serii B. Cena emisyjna za 1 sztukę wynosi 63 zł
Kwota emisji
Łączna ilość środków, jakie emitent chce pozyskać w drodze trwającej kampanii crowdfundingowej wynosi 1 999 998 zł.
Cel emisji
Środki pozyskane w drodze emisji akcji na rynku crowdfundingu emitent chce przeznaczyć na zdobycie przewagi technologicznej nad podmiotami działającymi już na rynku. Spółka chce to osiągnąć po przez zakup odpowiedniego sprzętu, niezbędnego do świadczenia usług w dziedzinie ginekologii, urologii, dermatologii oraz laseroterapii.
Największą ilość środków, zarząd Beverly Aesthetic Clinic sp. z o.o. chce przekazać na zakup kompletnego wyposażenia z zakresu ginekologii i urologii. Obejmuje to takie urządzenia jak fotel zabiegowy niemieckiej marki Schmitz wraz z osprzętem, lampa zabiegowa oraz aparat USG marki Philips. Dodatkowo spółka planuje zakup lasera MonaLisa.
Drugim obszarem ,pod względem wielkości planowanych do przekazania środków, jest dermatologia. W tym przypadku emitent planuje zakupu video-dermatoskopu oraz dwóch laserów, tj. laser Harmony XL Pro oraz Smartxide.
Kolejną dziedziną, w zakresie której spółka chce się doposażyć jest laseroterapia oraz ciało. Emitent zamierza nabyć taki sprzęt jak urządzenie Onda, laser Primelase, urządzenie Spa Deep, urządzenie Geneo.
Ponadto, zarząd Beverly Aesthetic Clinic sp. z o.o. w ramach zebranych środków planuje zakup kompletnego wyposażenia oraz oprogramowania, które będzie wspierać elektroniczny system obiegu dokumentów oraz procesów zarządzania i integracji systemów.
Postęp emisji
Na dzień publikacji artykułu, krakowski start-up pozyskał 1 008 zł. Stanowi to 0,05 % wartości zgłaszanej kwoty. Potencjalnym inwestorom pozostało do nabycia 31 730 akcji.