Pod koniec czerwca wystartowała emisja akcji spółki 100% S.A. Znana większości marka odzieżowa wraca na rynek i w tym celu chce pozyskać środki na rynku crowdfundingu.
- 100% S.A. to spółka należąca do znanego artysty Winicjusz Bartków ps. Wini.
- Główna działalność spółki opierała się na projektowaniu i sprzedaży ubrań;
- Emisja akcji spółki trwa od 22 czerwca do 21 września br. i odbywa się przy pomocy platformy emiteo.pl.
Kilka słów o spółce
100% S.A. to podmiot, który został założony w celu kontynuacji istnienia marki odzieżowej STOPROCENT. Uprzednia związana z nią działalność była prowadzona przez spółkę cywilną, która należała do małżeństwa Bartków, tj. Wincjusza i Marioli.
Z skąd ta zmiana?
Przeniesienie na nową spółkę zorganizowanej części przedsiębiorstwa spółki cywilnej wynika z chęci kontynuowania prowadzonej działalności marki STOPROCENT , a tym samym ograniczenie skutków związanych z pandemią COVID-19.
Czy ta spółka należy do artysty o pseud. Wini?
Tak. Wincjusz Bartków to znany w środowisku hip-hopowym artysta, który poza talentem muzycznym, posiadał własną wytwórnie muzyczną – również o nazwie STOPROCENT, która pod koniec kwietnia 2020 została sprzedana większemu graczowi, tj. Remigiuszowi Łupickiemu właścicielowi MyMusic
Oferta spółki
Na dzień dzisiejszy spółka nie posiada jeszcze gotowej palety produktów do sprzedaży. Niemniej jednak, zespół 100% S.A. posiada już projekty pierwszych kolekcji.
W momencie uruchomienia produkcji, portfolio ubrań marki ma składać się z 5 lini, tj.:
- Ulica – odzież przeznaczona na codzień, której punktem charakterystycznym będzie maksymalna wygoda;
- Sport – odzież dedykowana konkretnym dziedzinom sportu;
- Muzyka- odzież wyróżniająca się hasłami bądź symboliką nawiązującą do danej muzyki;
Projektowanie kolejce ma odbywać się w oparciu o intuicje indywidualistów. Źródłem inspiracji dla nich ma być polska historia, sztuka, kraje odwiedzane podczas podróży, a także przyjaciele i ludzie współpracujący z właścicielami marki.
Sprzedaż ubrań marki STOPROCENT odbywać się będzie za pośrednictwem sklepu internetowego oraz w dwóch punktach stacjonarnych (tzw. showroom). Póki co ich lokalizacja jest nieznana.
Emisja akcji
Kampania crowdfundingowa spółki prowadzona jest we współpracy z platformą emiteo.pl. Planowo ma ona trwać do 21 września. Cel emisji jest rozłożony na kilka aspektów.
Ponad 40% środków spółka chce przeznaczyć na uruchomienie produkcji ubrań marki STOPROCENT. Związane są z tym działania skupione wokół projektowania, szycia prototypów czy skompletowania zespołu. Oprócz tego, właściciele chcą również przeznaczyć tą pule na uruchomienie sprzedaży produktów online.
Kolejne 19,5% finansowania, zespół zamierza wykorzystać na otwarcie dwóch punktów sprzedaży stacjonarnej. Jak sam określił to emitent, ma to być „świątynia” marki STOPROCENT.
Pozostałe środki zostaną przekazane na działania marketingowe. Obejmuje to również otwarcie oficjalnego kanału w serwisie YouTube, a także nawiązanie współpracy z influencerami.
Łączna kwota środków, jaką 100% S.A. chce pozyskać wynosi prawie 4,5 mln zł.