Spółka Sunday Energy S.A. zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią uruchomiła proces rebrandingu marki. Jest to jedno z trzech wspomnianych w ubiegłym miesiącu działań, które spałka miała zamiar podjąć w najbliższym czasie.
Akcjonariusze spółki na walnym zgromadzeniu podjęli decyzje o zmianie nazwy spółki Sunday Energy na beeIn. Zabieg ten podyktowany jest zmianą działań biznesowych podmiotu, który obecnie chce skupić się na innych (niż dotychczas) obszarach rozwoju produktów i usług na rynku OZE.
"Nasi akcjonariusze podjęli kluczową decyzję w zakresie zmiany nazwy spółki, otwierającą drogę do kolejnych kroków dot. rebrandingu. Ściśle jest on związany z zakładanym większym naciskiem na inne obszary rozwoju produktów i usług z rynku OZE wobec fotowoltaiki, stanowiącej dotychczas naszą główną oś biznesu. Pod kątem sprzedaży i wyników, miniony rok owocował skokowym wzrostem skali biznesu oraz rentowności. W 2022 roku sytuacja geopolityczno-gospodarcza może nie sprzyjać inwestycjom w szeregu branż, z drugiej strony widzimy determinację do szybszego rozwoju segmentu OZE z uwagi na dążenie gospodarek europejskich do uniezależnienia się od rosyjskich surowców" – powiedział prezes BeeIN Michał Sochacki, cytowany w komunikacie.
Sunday Energy S.A. / beeIn S.A. prowadzi jednocześnie prace związane z budowaniem strategii rozwoju firmy. Publikacja założeń przewidziana jest na okres, w którym ma nastąpić również debiut spółki na rynku NewConnect. Najprawdopodobniej jest to kwestia dwóch najbliższych miesięcy.