CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
  • Kontakt
Brak wyników
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
  • Kontakt
Brak wyników
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
Brak wyników
Wszystkie wyniki

Polski „Instagram dla zwierząt” przejmie portal Petopo.com

Paweł Wielądek Autor Paweł Wielądek
23 listopada 2022
in Dla Inwestora, News
0 0
0
„Instagram dla zwierząt” przedłuża termin emisji akcji do 2 grudnia 2022

Źródło: Materiały prasowe Petgram S.A.

0
SHARES
85
VIEWS
Startup Petgram S.A. – twórca aplikacji dedykowanej miłośnikom zwierząt, połączonej z obrożą wyposażoną w lokalizator GPS dla psów i kotów, przejmie właściciela portalu Petopo.com, którego misją jest pomoc czworonogom w znalezieniu kochających domów oraz edukacja i doradztwo w zakresie opieki nad nimi. Spółka już podpisała umowę przedwstępną z Petopo SP. Z O.O.
Naszym zamysłem w tej kwestii jest promocja i zachęcanie do przemyślanej adopcji. Z szacunków wynika, że na całym świecie może żyć do nawet miliarda bezdomnych zwierząt, a zdecydowaną większość z nich stanowią̨ psy i koty. Jako Petgram angażujemy się w pomoc czworonogom, więc jest to kolejny krok w prowadzonej przez nas działalności charytatywnej - mówi Monika Goździalska, założycielka i akcjonariuszka Petgram S.A.

Przejęcie właściciela portalu Petopo.com jest jednym z celów prowadzonej przez Petgram S.A. oferty publicznej akcji w formie kampanii crowdinvestingowej. Planowany termin zakończenia transzy CrowdConnect został wskazany na 30 listopada br. Warszawski startup łącznie chce pozyskać od inwestorów kwotę do 3 mln zł. Na przejęcie zwierzęcego portalu adopcyjnego przeznaczy 500 tys. zł.

Platforma Petopo poza dostępem do bazy zwierząt czekających na adopcję daje również możliwość przygarnięcia pupila na zasadach domu tymczasowego, co często jest rekomendowanym pierwszym krokiem prowadzącym do finalnej decyzji o adopcji. Użytkownicy witryny znajdą w niej także sporą dawkę wiedzy, dzięki której dowiedzą się, jak właściwie mogą zadbać o swoich podopiecznych.

Odbiorcami Petopo.com są osoby, którym leży na sercu dobro zwierząt. Dla Petgram jest to również potencjalna grupa docelowa, stąd przedstawiciele firmy wierzą, że wpłynie to także na rozwój ich biznesu.

Petgram, czyli jedyne takie rozwiązanie na świecie

Aplikacja Petgram, nazywana często „Instagramem dla zwierząt” powstała na początku 2021 r. Aktualnie korzysta z niej niespełna 27 tysięcy użytkowników – głównie z Polski, ale również z Niemiec, Holandii, Wielkiej Brytanii czy Stanów Zjednoczonych. Aplikacja oferuje wiele funkcji społecznościowych, takich jak m.in. możliwość stworzenia profilu dla swojego pupila, obserwowanie znajomych, udostępnianie postów, ich komentowanie oraz polubienie poprzez symbol łapki. W połączeniu z lokalizatorem GPS umożliwia ona także właścicielom zadbanie o bezpieczeństwo swoich czworonożnych przyjaciół. To pierwsze tego typu połączenie na świecie.

- Wierzymy, że dzięki przejęciu właściciela portalu Petopo.com nie tylko będziemy wspierać samotne i opuszczone zwierzęta, ale też dostarczymy jego użytkownikom wiele wartościowych informacji podpowiadających, jak właściwie należy opiekować się pupilami. Włączenie Petopo w struktury Petgram z pewnością wpłynie również na rozwój naszego biznesu i pozwoli dotrzeć nam do kolejnych odbiorców naszego rozwiązania - dodaje Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.

Z danych wynika, że 3 na 10 osób nie decydują się na adopcję zwierzęcia ze schroniska. Powodem jest obawa przed procedurami adopcyjnymi. Jedną z idei Petopo jest ułatwienie i przyspieszenie tego procesu. Z raportu rocznego Głównego Lekarza Weterynarii wynika, że w 2020 roku w schroniskach dla zwierząt przebywało ponad 92 tys. psów oraz ponad 32 tys. kotów.

Przejęcie Petopo SP. Z O.O. przez Petgram nastąpi jeszcze w tym roku. W planach twórców „Instagrama dla zwierząt” jest wzbogacenie aplikacji o nowe funkcjonalności, takie jak monitoring zdrowia, forumdyskusyjne czy możliwość tworzenia postów i relacji wideo oraz intensywna ekspansja zagraniczna. W 2023 r. na rynku pojawi się anglojęzyczna wersja aplikacji.

Strona Petopo: https://petopo.com/landing

close
Nie czekaj!

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z najlepszymi informacjami o polskim rynku crowdfundingu.

Klikając akceptujesz naszą Politykę Prywatności.

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Tags: #crowdconnect#crowdfunding#crowdinvesting#petgram #petopo
Poprzedni Wpis

Labocanna analizuje możliwości ekspansji na rynkach zagranicznych

Następny Wpis

Karmnik S.A. na rynku crowdfundingu

Następny Wpis
Karmnik S.A. na rynku crowdfundingu

Karmnik S.A. na rynku crowdfundingu

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

+ 69 = 78

Może również Cię zainteresować

Trwa emisja Beverly Aesthetic Clinic sp. z o.o.
Dla Inwestora

Kampania crowdfundingowa Breverly Aesthetic Clinic Sp. z o.o. dobiegła końca

Autor Paweł Wielądek
6 lutego 2023
0

Na platformie beesfund.com zakończyła się kolejna kampania crowdfundingowa rozpoczęta pod koniec 2022 roku. Należała ona do krakowskiej firmy Beverly Aesthetic...

To był trudny/dziwny rok – podsumowanie rynku crowdfundingu

To były trudne/dziwne 12 miesięcy – podsumowanie 2022 roku i perspektywa na 2023 oczami osób z branży

28 stycznia 2023
Już ponad 15 000 inwestorów korzysta z rozwiązania Irmatiq

Już ponad 15 000 inwestorów korzysta z rozwiązania Irmatiq

20 stycznia 2023
Kombinat Konopny rozwija drugi filar działalności

Kombinat Konopny rozwija drugi filar działalności

17 stycznia 2023
MyInvest – co było inspiracją dla Artura Granickiego przy tworzeniu platformy? Kiedy można spodziewać się pierwszych ofert?

MyInvest – co było inspiracją dla Artura Granickiego przy tworzeniu platformy? Kiedy można spodziewać się pierwszych ofert?

16 stycznia 2023
Publiczna emisja akcji „Instagram dla zwierząt” potrwa do 10 stycznia 2023 r.

Petgram podsumowuje kampanię crowdinvetingową

13 stycznia 2023

Publikacja, ani żaden jej zapis nie stanowi rekomendacji w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. Nr 206, poz. 1715). Publikacja nie stanowi usługi doradztwa inwestycyjnego w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2286 ze zm.). Publikacja, w szczególności składające się na nią dane, analizy lub opinie służą wyłącznie celom promocyjnym lub ogólnoinformacyjnym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Regulaminie.

Pozostań w kontakcie

Crowdreview Sp. z o.o.

ul. Świętokrzyska 30/63

00-116 Warszawa

biuro@crowdreview.pl

Menu

  • Analiza ofert
  • Dla Inwestora
  • Dla Emitenta
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Klikając przycisk akcetujesz naszą Politykę Prywatności

Sprawdź pocztę, aby potwierdzić swoją subskrypcję

Tagi

#3D #100% #akcje #alkohole #analiza #beesfund #CBD #columbuspolska #cosmetics #crowdconnect #crowdfudning #crowdfunding #crowdfundingwpolsce #crowdinvesting #crowdway #dajami #debiut #emisja #emisje #emiteo #endofund #GAMES #ggdab #happypack #illusionray #intenson #it #KONOPIE #kubota #labocanna #lifestyle #naster #navigatorcrowd #neutrinogeology #new #NewConnect #news #odpocznij #palikot #petgram #podsumowanie #q&a #saladstory #skyants #wódka

© 2022 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

Brak wyników
Wszystkie wyniki
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
      • Styl życia
      • Rozrywka
      • IT
      • Zdrowie i Uroda
      • Usługi
      • Ekologia
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
  • Kontakt

© 2022 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In