Spółka Ferrumlabs S.A., właściciel marki męskich kosmetyków true™ man skin care, nawiązała współpracę ze znanym aktorem filmowym, telewizyjnym i teatralnym – Maciejem Zakościelnym. Wsparcie ze strony świata gwiazd ma miejsce na 10 dni przed końcem prowadzonej przez podmiot kampanii crowdfudningowej na portalu beesfund.com.
Wspomniana spółka jest właścicielem polskiej marki kosmetyków pielęgnacyjnych stworzonych dla mężczyzn chcących przeciwdziałać skutkom procesu starzenia się skóry. Pomysłodawcą projektu jest znany (niekoniecznie z dobrej strony) Pan Maciej Adamaszek.
Emitent prowadzi właśnie emisje akcji, w ramach której chce pozyskać kapitał niezbędny do zwiększenia skali prowadzonego biznesu. W znacznej mierze dotyczy, zebrane środki mają służyć do pokrycia kosztów związanych z nabyciem surowców i półproduktów potrzebnych do wytworzenia kosmetyków.
Obecność Pana Macieja Zakościelnego w projekcie jest znacznie większa aniżeli mogłoby się wydawać. Aktor stał się nie tylko ambasadorem marki, ale również akcjonariuszem spółki do której należy.
"Cieszę się, że stałem się częścią True men skin care i wraz z Maciejem Adamaszkiem będę współpracował przy tworzeniu polskiej marki kosmetyków dla mężczyzn z której filozofią mogę się identyfikować. Jestem przekonany, że rozwój branży męskiej pielęgnacji, który w ostatnich latach mogliśmy obserwować na Zachodzie, będzie następował i u nas. Poza możliwością wejścia w perspektywiczną niszę branżową, nie bez znaczenia dla mojej decyzji o inwestycji był także proekologiczny aspekt produkcyjny kosmetyków oraz ich wysoka jakość" – mówi Maciej Zakościelny, znany aktor filmowy, teatralny i telewizyjny.
Podobny wyraz zadowolenia wyraża także Pan Maciej Adamaszek, który pokłada duże nadzieje w nawiązanej przed chwilą współpracy.
"Podjęcie współpracy biznesowej z Maciejem Zakościelnym to doskonała wiadomość dla firmy oraz akcjonariuszy. Fakt, że gwiazda takiej rangi docenia wschodzącą markę, zawierza naszej idei i inwestuje własne środki w biznes, któremu poświeciliśmy ostatnie 2 lata swojego życia, jest ogromnym „kopem motywacyjnym” dla dalszego rozwoju. Już teraz, po kilku miesiącach działalności, osiągamy średnio ponad 100 proc. wzrostów sprzedaży w ujęciu miesięcznym. Wierzę, że wspólnie z Maćkiem zbudujemy jeszcze większą świadomość marki, która przełoży się na jeszcze lepsze wyniki finansowe naszej spółki" – mówi Maciej Adamaszek, prezes FerrumLabs i właściciel marki True™ men skin care.
Ku ostudzeniu emisji związanych z tym faktem, należy pamiętać, iż wejście w projekt przez Macieja Zakościelnego jest jednym ze elementów kampanii marketingowej. Na podobny ruch, zdecydowała się spółka Lajuu S.A. w lipcu bieżącego roku. Wówczas to spółka Pani Anety Stacharek nawiązała współpracę z piłkarzem reprezentacji Polski – Grzegorzem Krychowiakiem. Nie oznacza, to jednak, że spółka Ferrumlabs i jej kosmetyki pozbawione są potencjału, aczkolwiek wciąż należy rozpatrzyć wszystkie argumenty za i przeciw podejmując decyzje o inwestycji.