Po nieudanym występie Grzegorza Krychowiaka w walce o wyjście z grupy na Euro 2020, przyszła pora na jego nowy debiut w biznesie. Nie od dziś wiadomo, że poza piłką nożną, na co dzień reprezentant Polski w piłce nożnej dość aktywnie inwestuje w start-up’y. Ostatnim „nabytkiem” Grzegorza jest nawiązanie współpracy z firmą Lajuu S.A., która niedawno przeprowadzała emisje akcji.
Owocem połączenia sił firmy Lajuu S.A. oraz piłkarza jest nowo powołana do życia spółka o nazwie Lajuu Men, której ambasadorem i właścicielem 50% akcji został właśnie Grzegorz Krychowiak. Głównym profilem działalności spółki jest produkcja oraz sprzedaż naturalnych (95% składu stanowią składniki naturalne) i wegańskich produktów do pielęgnacji twarzy i ciała dla mężczyzn w segmencie premium. Pierwszą linią produktową mają być kosmetyki z lini „The Men by Grzegorz Krychowiak„. Warto zaznaczyć, iż jest to już druga „znana” osoba ze świata celebrytów, która dołącza do wspierania idei Pani Anety Stacherek. Można mieć różne opinie odnośnie takiego konglomeratu współpracy, ale nie wątpliwe, należy przyznać, iż spółka małymi kroczkami realizuje swoje założenia biznesowe (może lekko zmodyfikowane po weryfikacji przez rynek, ale jednak) i osiąga małe sukcesy. Co więcej, sam zarząd Lajuu S.A. wierzy w słuszność obecnej strategii spółki.
- "Wierzymy w siłę brandów współtworzonych ze znanymi osobami, w czym utwierdzają nas wyniki sprzedażowe kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati. Przez pierwszy miesiąc działalności sklepu internetowego marki, średnia wartość koszyka zakupowego wyniosła 300 zł, czyli dwa razy więcej niż zakładaliśmy"- mówi Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA.
Debiut kosmetyków współtworzonych przez Grzegorza Krychowiaka zaplanowany jest na grudzień 2021. Początkowo w ramach wspomnianej wyżej pierwszej lini produktów, w ofercie mają się znaleźć 3 propozycje, tj:
- krem do twarzy;
- żel pod prysznic;
- olejek do pielęgnacji zarostu.
Spółka Lajuu Man swoją strategie sprzedaży opiera na dwóch kanałach, tj. online oraz offline. W pierwszej kolejności ( z uwagi na stopień łatwości) planowana jest dystrybucja produktów po przez sklep internetowy marki. Kolejnym etapem, w wyniku nawiązywania współpracy z potencjalnymi partnerami, planowany jest ich debiut w największych perfumeriach stacjonarnych i internetowych oraz sieciach kosmetycznych. W dalszej perspektywie, tj. w ujęciu kilkuletnim, spółka ma zamiar dokonać ekspansji na inne rynki krajów europejskich oraz na rynek rosyjski.
Zapewne, w niedługim czasie usłyszymy o emisji akcji tej spółki :-).