CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne
No Result
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne
No Result
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
No Result
Wszystkie wyniki

Lajuu S.A. łączy siły z reprezentantem Polski w piłce nożnej

Paweł Wielądek Autor Paweł Wielądek
5 lipca 2021
in Dla Inwestora, News
0 0
0
Lajuu S.A. łączy siły z reprezentantem Polski w piłce nożnej
0
SHARES
9
VIEWS
Po nieudanym występie Grzegorza Krychowiaka w walce o wyjście z grupy na Euro 2020, przyszła pora na jego nowy debiut w biznesie. Nie od dziś wiadomo, że poza piłką nożną, na co dzień reprezentant Polski w piłce nożnej dość aktywnie inwestuje w start-up’y. Ostatnim „nabytkiem” Grzegorza jest nawiązanie współpracy z firmą Lajuu S.A., która niedawno przeprowadzała emisje akcji. 

Owocem połączenia sił firmy Lajuu S.A. oraz piłkarza jest nowo powołana do życia spółka o nazwie Lajuu Men, której  ambasadorem  i właścicielem 50% akcji został właśnie Grzegorz Krychowiak. Głównym profilem działalności spółki jest produkcja oraz sprzedaż naturalnych (95% składu stanowią składniki naturalne) i wegańskich produktów do pielęgnacji twarzy i ciała dla mężczyzn w segmencie premium. Pierwszą linią produktową mają być kosmetyki z lini „The Men by Grzegorz Krychowiak„. Warto zaznaczyć, iż jest to już druga „znana” osoba ze świata celebrytów, która dołącza do wspierania idei Pani Anety Stacherek. Można mieć różne opinie odnośnie takiego konglomeratu współpracy, ale nie wątpliwe, należy przyznać, iż spółka małymi kroczkami realizuje swoje założenia biznesowe (może lekko zmodyfikowane po weryfikacji przez rynek, ale jednak) i osiąga małe sukcesy. Co więcej, sam zarząd Lajuu S.A. wierzy w słuszność obecnej strategii spółki. 

- "Wierzymy w siłę brandów współtworzonych ze znanymi osobami, w czym utwierdzają nas wyniki sprzedażowe kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati. Przez pierwszy miesiąc działalności sklepu internetowego marki, średnia wartość koszyka zakupowego wyniosła 300 zł, czyli dwa razy więcej niż zakładaliśmy"- mówi Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA.

Debiut kosmetyków współtworzonych przez Grzegorza Krychowiaka zaplanowany jest na grudzień 2021. Początkowo w ramach wspomnianej wyżej pierwszej lini produktów, w  ofercie mają się znaleźć 3 propozycje, tj:

  • krem do twarzy;
  • żel pod prysznic;
  • olejek do pielęgnacji zarostu.

Spółka Lajuu Man swoją strategie sprzedaży opiera na dwóch kanałach, tj. online oraz offline. W pierwszej kolejności ( z uwagi na stopień łatwości) planowana jest dystrybucja produktów po przez sklep internetowy marki. Kolejnym etapem, w wyniku nawiązywania współpracy z potencjalnymi partnerami, planowany jest ich debiut w największych perfumeriach stacjonarnych i internetowych oraz sieciach kosmetycznych. W dalszej perspektywie, tj. w ujęciu kilkuletnim, spółka ma zamiar dokonać ekspansji na inne rynki krajów europejskich oraz na rynek rosyjski.

Zapewne, w niedługim czasie usłyszymy o emisji akcji tej spółki :-).

Nie czekaj!

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z najlepszymi informacjami o polskim rynku crowdfundingu.

Klikając akceptujesz naszą Politykę Prywatności.

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Previous Post

Freedom Farms S.A. – podmiot Przemka Zawadzkiego,który zmienił moje podejście do konopii

Next Post

WEIRD FISH S.A. -czy osiągnie sukces jak CD PROJEKT?

Next Post
WEIRD FISH S.A. -czy osiągnie sukces jak CD PROJEKT?

WEIRD FISH S.A. -czy osiągnie sukces jak CD PROJEKT?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

34 − 32 =

Może również Cię zainteresować

Polski rynek crowdfundingu wchodzi w okres dojrzałości
Artykuł

Polski rynek crowdfundingu wchodzi w okres dojrzałości

Autor Paweł Wielądek
17 listopada 2023
0

Polski rynek usług finansowania społecznościowego jest w trakcie procesu normalizacji zasad, praw i obowiązków na nim funkcjonujących. Obecnie, żadna z...

Wielkimi krokami zbliża się II edycja konferencji naukowej Crowdfunding 4.0.

Wielkimi krokami zbliża się II edycja konferencji naukowej Crowdfunding 4.0.

9 listopada 2023
Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. – przegląd

Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. – przegląd

30 października 2023
Przegląd informacji ogólnych na temat spółki 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej

Przegląd informacji ogólnych na temat spółki 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej

20 października 2023
Raport MWPiW – przegląd część I

Raport MWPiW – przegląd część I

12 października 2023
MUSCAT zamierza pozyskać blisko 2 mln zł w ramach crowdfundingu udziałowego

MUSCAT zamierza pozyskać blisko 2 mln zł w ramach crowdfundingu udziałowego

3 października 2023

Publikacja, ani żaden jej zapis nie stanowi rekomendacji w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. Nr 206, poz. 1715). Publikacja nie stanowi usługi doradztwa inwestycyjnego w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2286 ze zm.). Publikacja, w szczególności składające się na nią dane, analizy lub opinie służą wyłącznie celom promocyjnym lub ogólnoinformacyjnym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Regulaminie.

Pozostań w kontakcie

Crowdreview Sp. z o.o.

ul. Świętokrzyska 30/63

00-116 Warszawa

biuro@crowdreview.pl

Menu

  • Analiza ofert
  • Dla Inwestora
  • Dla Emitenta
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Pozostałe wiadomości z rynku

Klikając przycisk akcetujesz naszą Politykę Prywatności

Sprawdź pocztę, aby potwierdzić swoją subskrypcję

Tagi

#0 #1 #100% #akcje #alkohole #analiza #beesfund #CBD #crowdconnect #crowdfudning #crowdfunding #crowdfundingwpolsce #crowdinvesting #crowdlending #crowdway #dajami #debiut #emisja #emisje #emiteo #GAMES #ggdab #GPW #happypack #illusionray #intenson #it #knf #kolejkowo #KONOPIE #kubota #muscat #naster #navigatorcrowd #neutrinogeology #NewConnect #newcrowd #news #odpocznij #palikot #petgram #podsumowanie #q&a #saladstory #skyants

© 2023 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

No Result
Wszystkie wyniki
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
      • Styl życia
      • Rozrywka
      • IT
      • Zdrowie i Uroda
      • Usługi
      • Ekologia
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne

© 2023 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda