23 czerwca, zarząd Intenson S.A. podjął decyzje o wydłużeniu czasu emisji akcji o 61 dni. Kampania crowdfundingowa spółki prowadzona we współpracy z platformą crowdway.pl będzie trwała łącznie 93 dni.
- Termin zapisu na akcje serii C został przedłużony do 23 sierpnia;
- Emitent pozyskał już ponad 440 tyś. zł od 56 inwestorów;
- Spółka ubiega się o 2,5 mln zł.
Kilka słów o spółce
Intenson S.A. to spółka prowadząca działalność w branży produktów związanych ze zdrowym odżywianiem. Przedsiębiorstwo dzięki posiadanemu działowi Research&Development najpierw opracowuje, a następnie wytwarza oferowane produkty.
Spółka swoje początki notuje na rok 2015, kiedy to została utworzona poprzednia forma prawna podmiotu, tj. sp. z o.o. Stało się tak na skutek zwiększenia rozmiarów prowadzanej działalności przez jej ówczesnego założyciela i obecnego prezesa Michała Lasockiego. Był to przełomowy moment w historii podmiotu, z uwagi na rozpoczęcie się nowego etapu jej rozwoju, czego efekty widać dzisiaj.
Propozycja wartości skupia się dostarczaniu klientom produktów superfoods oraz suplementów diety, które wcześniej zostały opracowane i wyprodukowane przez spółkę.
Oferta
Obecnie portfolio produktowe Intenson S.A. obejmuje 5 kategorii wśród których znajduje się aż 145 produktów w różnym przedziale cenowym. Są to:
1. SNIADANIA I PRZEKĄSKI
2. SUPLEMENTY
3. KOLAGEN
4. SŁODZIKI
Emisja
Kampania crowdfundingowa Intenson S.A. wystartował 23 maja.Planowo miała trwać do 23 czerwca, lecz zarząd spółki (tego samego dnia) podjął decyzje o jej wydłużeniu o kolejne 61 dni. Obecnie emisja ma trwać do 23 sierpnia.
Jak zostało to już wspomniane w analizie spółki i jej oferty, Intenson S.A. planuje pozyskać środki na rozwój działalności biznesowej. Emitent zamierza poszerzyć dotychczasowy asortyment o nowe produkty i ich kategorie, a także rozwinąć internetowy kanał sprzedaży B2C . Dodatkowo podmiot chce przeprowadzić ekspansje na nowe rynki, w tym na rynek USA. Łączna kwota emisji to 2,5 mln zł.
Oferta publiczna Intenson S.A. dotyczy 57 203 akcji serii C. Dotychczas spółka pozyskała 440 tyś zł, co pozwoliło jej przekoroczyć próg emisji wyznaczony na równowartość 100 akcji, tj. 320 zł. Cena emisyjna 1 akcji serii C wynosi 3,20 zł.