CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne
No Result
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne
No Result
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
No Result
Wszystkie wyniki

Happy Pack S.A. wydłuża termin zapisu na akcje!

Paweł Wielądek Autor Paweł Wielądek
4 sierpnia 2022
in Dla Inwestora, News
0 0
0
Kolejna emisja akcji wystartowała! Tym razem dotyczy ona akcji spółki Happy Pack S.A.

Źródło: https://emisja.happypack.pl/?_ga=2.81161951.990493451.1655893582-5891853.1655893582&pk_vid=002887b11951a52b1655907599e6fc89

0
SHARES
188
VIEWS

2 sierpnia, zarząd Happy Pack S.A., w składzie Rafała Moryto (prezes zarządu) oraz Joanny Prochwicz (wiceprezes zarządu), podjął decyzje o wydłużeniu czasu emisji akcji o 47 dni. Kampania crowdfundingowa spółki prowadzona we współpracy z platformą beesfund.com będzie trwała łącznie 91 dni.

  • Termin zapisu na akcje serii C  został przedłużony do 20 września;

  • Emitent pozyskał już prawie 200 tyś. zł;

  • Spółka ubiega się o okrągły milion złotych.

Kilka słów o spółce

Happy Pack S.A. to podmiot prowadzący działalność na rynku przesyłek kurierskich. Podmiot istnieje od 4 lat, lecz dopiero w 2020 roku, Pan Rafał Moryto (prezes zarząd) wspólnie z zespołem rozpoczął wdrażanie ówczesnego koncepty biznesowego z zakresu usług kurierskich. Efektem podjętych działań są obecnie oferowane usługi oraz produkty przez emitenta.

Głównym przedmiot działalności spółki jest realizacja procesu nadawania i odbierania paczek w punktach zlokalizowanych w pobliżu miejsca zamieszkania ich adresatów. Obecnie, Happy Pack S.A. dysponuje 7 własnymi punktami typu PickUp Drop Off (skrt. PUDO).

Oprócz tego, spółka oferuje szereg innych usług, które są skorelowane z prowadzoną działalnością spółki. Emitent posiada również własną platformę integrującą usługi wielu firm kurierskich w jednym miejscu o nazwie e-happy.pack. skierowaną do mikro-,małych- i średnich przedsiębiorców, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodę na rynku usług kurierskich. 

W pierwszym roku działalności spółki, zespół Happy Pack S.A. obsłużył 110 tyś klientów, a w samym grudniu 2021 aż 18 tyś. klientów. Na pytanie czy to dużo czy mało nie ma odpowiedzi z uwagi na brak punktu odniesienia.

Ideą Happy Pack S.A. jest stworzenie sieci punktów PUDO znajdujących się na terenie całej Polski, w każdym mieście na każdym rogu ulicy. Główny pomysłodawca, Rafał Moryto wraz z zespołem chce spopularyzować sposób przesyłek jakim jest wysyłanie paczek.

Na koniec warto dodać, że z początkiem lipca wystartował dział sprzedaży Happy Pack S.A., a od września tego roku ma ruszyć system sprzedaży brokerskiej. 

Emisja 
Kampania crowdfundingowa spółki prowadzona jest we współpracy z platformą beesfund.com od 21 czerwca. Pierwotnie miała trwać ona do 4 sierpnia, lecz (prawdopodobnie w wyniku nie osiągnięcia progu emisji) uległ on zmianie.
 
Dwa dni przed zakończeniem emisji akcji zarząd Happy Pack S.A. ,w składzie Rafał Moryto (prezes zarządu) oraz Joanna Prochwicz, podjął decyzje o wydłużeniu czasu jej trwania o kolejne 47 dni. Obecnie ostatnim dniem emisji akcji spółki Happy Pack S.A. przypada na 20 września, co oznacza, że będzie ona trwać 91 dni.
 
Jak zostało to już wspomniane w analizie spółki i jej oferty Happy Pack S.A. w ramach prowadzonej kampanii crowdfundingowej chce pozyskać okrągły milion złotych. Natomiast cel emisji jest rozłożony na kilka aspektów. 
 
Zarząd spółki chce przede wszystkim przeznaczyć pozyskane środki na dokończenie prac związanych z systemem e-happy.pack. Oprócz tego, emitent planuje rozbudować dział sprzedaży w 8 województwach, sfinalizować prace związane z serwisem sprzedaży usług kurierskich www.happypack.pl oraz rozpocząć działania promocyjne.
 

Oferta publiczna dotyczy 10% całego akcjonariatu. Składa się na niego 250 tyś. akcji serii C, których cena emisyjna za sztukę wynosi 4 zł. 

Dotychczas spółka pozyskała 196 620 zł, co wciąż nie pozwala mówić o dojściu emisji do skutku z uwagi na próg emisji. Został on wyznaczony na kwotę 250 000 zł (równowartość 62 500 akcji ). 

Nie czekaj!

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z najlepszymi informacjami o polskim rynku crowdfundingu.

Klikając akceptujesz naszą Politykę Prywatności.

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Tags: #beesfund#crowdfunding#crowdinvesting#happypack
Previous Post

12 pytań i odpowiedzi od FCapp S.A.

Next Post

Rynek crowdfundingu w Polsce – Lipiec 2022

Next Post
Polski crowdfunding 2021 – krótkie podsumowanie

Rynek crowdfundingu w Polsce - Lipiec 2022

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

+ 48 = 50

Może również Cię zainteresować

Polski rynek crowdfundingu wchodzi w okres dojrzałości
Artykuł

Polski rynek crowdfundingu wchodzi w okres dojrzałości

Autor Paweł Wielądek
17 listopada 2023
0

Polski rynek usług finansowania społecznościowego jest w trakcie procesu normalizacji zasad, praw i obowiązków na nim funkcjonujących. Obecnie, żadna z...

Wielkimi krokami zbliża się II edycja konferencji naukowej Crowdfunding 4.0.

Wielkimi krokami zbliża się II edycja konferencji naukowej Crowdfunding 4.0.

9 listopada 2023
Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. – przegląd

Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. – przegląd

30 października 2023
Przegląd informacji ogólnych na temat spółki 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej

Przegląd informacji ogólnych na temat spółki 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej

20 października 2023
Raport MWPiW – przegląd część I

Raport MWPiW – przegląd część I

12 października 2023
MUSCAT zamierza pozyskać blisko 2 mln zł w ramach crowdfundingu udziałowego

MUSCAT zamierza pozyskać blisko 2 mln zł w ramach crowdfundingu udziałowego

3 października 2023

Publikacja, ani żaden jej zapis nie stanowi rekomendacji w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. Nr 206, poz. 1715). Publikacja nie stanowi usługi doradztwa inwestycyjnego w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2286 ze zm.). Publikacja, w szczególności składające się na nią dane, analizy lub opinie służą wyłącznie celom promocyjnym lub ogólnoinformacyjnym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Regulaminie.

Pozostań w kontakcie

Crowdreview Sp. z o.o.

ul. Świętokrzyska 30/63

00-116 Warszawa

biuro@crowdreview.pl

Menu

  • Analiza ofert
  • Dla Inwestora
  • Dla Emitenta
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Pozostałe wiadomości z rynku

Klikając przycisk akcetujesz naszą Politykę Prywatności

Sprawdź pocztę, aby potwierdzić swoją subskrypcję

Tagi

#0 #1 #100% #akcje #alkohole #analiza #beesfund #CBD #crowdconnect #crowdfudning #crowdfunding #crowdfundingwpolsce #crowdinvesting #crowdlending #crowdway #dajami #debiut #emisja #emisje #emiteo #GAMES #ggdab #GPW #happypack #illusionray #intenson #it #knf #kolejkowo #KONOPIE #kubota #muscat #naster #navigatorcrowd #neutrinogeology #NewConnect #newcrowd #news #odpocznij #palikot #petgram #podsumowanie #q&a #saladstory #skyants

© 2023 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

No Result
Wszystkie wyniki
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
      • Styl życia
      • Rozrywka
      • IT
      • Zdrowie i Uroda
      • Usługi
      • Ekologia
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne

© 2023 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda