2 sierpnia, zarząd Happy Pack S.A., w składzie Rafała Moryto (prezes zarządu) oraz Joanny Prochwicz (wiceprezes zarządu), podjął decyzje o wydłużeniu czasu emisji akcji o 47 dni. Kampania crowdfundingowa spółki prowadzona we współpracy z platformą beesfund.com będzie trwała łącznie 91 dni.
Termin zapisu na akcje serii C został przedłużony do 20 września;
Emitent pozyskał już prawie 200 tyś. zł;
Spółka ubiega się o okrągły milion złotych.
Kilka słów o spółce
Happy Pack S.A. to podmiot prowadzący działalność na rynku przesyłek kurierskich. Podmiot istnieje od 4 lat, lecz dopiero w 2020 roku, Pan Rafał Moryto (prezes zarząd) wspólnie z zespołem rozpoczął wdrażanie ówczesnego koncepty biznesowego z zakresu usług kurierskich. Efektem podjętych działań są obecnie oferowane usługi oraz produkty przez emitenta.
Głównym przedmiot działalności spółki jest realizacja procesu nadawania i odbierania paczek w punktach zlokalizowanych w pobliżu miejsca zamieszkania ich adresatów. Obecnie, Happy Pack S.A. dysponuje 7 własnymi punktami typu PickUp Drop Off (skrt. PUDO).
Oprócz tego, spółka oferuje szereg innych usług, które są skorelowane z prowadzoną działalnością spółki. Emitent posiada również własną platformę integrującą usługi wielu firm kurierskich w jednym miejscu o nazwie e-happy.pack. skierowaną do mikro-,małych- i średnich przedsiębiorców, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodę na rynku usług kurierskich.
W pierwszym roku działalności spółki, zespół Happy Pack S.A. obsłużył 110 tyś klientów, a w samym grudniu 2021 aż 18 tyś. klientów. Na pytanie czy to dużo czy mało nie ma odpowiedzi z uwagi na brak punktu odniesienia.
Ideą Happy Pack S.A. jest stworzenie sieci punktów PUDO znajdujących się na terenie całej Polski, w każdym mieście na każdym rogu ulicy. Główny pomysłodawca, Rafał Moryto wraz z zespołem chce spopularyzować sposób przesyłek jakim jest wysyłanie paczek.
Na koniec warto dodać, że z początkiem lipca wystartował dział sprzedaży Happy Pack S.A., a od września tego roku ma ruszyć system sprzedaży brokerskiej.
Emisja
Oferta publiczna dotyczy 10% całego akcjonariatu. Składa się na niego 250 tyś. akcji serii C, których cena emisyjna za sztukę wynosi 4 zł.
Dotychczas spółka pozyskała 196 620 zł, co wciąż nie pozwala mówić o dojściu emisji do skutku z uwagi na próg emisji. Został on wyznaczony na kwotę 250 000 zł (równowartość 62 500 akcji ).