W miniony czwartek, zarząd GG DAB Polska S.A.podjął decyzje o wydłużeniu czasu emisji akcji o 42 dni. Warto podkreślić, że póki co jest to jedyny emitent z dostępną kampanią crowdfundingową dla wszystkich na platformie beesfund.com.
- Termin zapisu na akcje serii B został przedłużony do 1 lipca;
- Emitent pozyskał już ponad 400 tyś. zł od 385 inwestorów;
- GG DAB Polska S.A. do dnia dzisiejszego może pochwalić się najlepszym postępem emisji na rynku crowdfundingu;
Kilka słów o spółce
GG DAB Polska S.A. to spółka córka angielskiego podmiotu zarejestrowanego w Londynie należąca do tych samych właścicieli.
Emitent prowadzi obecnie działania na rozpoczęcia prowadzenia biznesu w branży e-sportu dla amatorów. Spółka jest obecnie na etapie kończenia prac związanych z dostosowywaniem platformy na rynek Polski oraz oferowanych w ramach niej gier (pozbawionych elementu losowości). Następnym krokiem jest MVP produktu oraz ekspansja na rynki zagraniczne.
Produkt
Wspomniana platforma nosi nazwę Day of Duel (skrt. DoD) i jest propozycją wartości, która łączy produkt i usługę w jednymi.
Co to znaczy?
Od strony produktowej jest to narzędzie (miejsce), gdzie gracze (nie zajmujący się tym zawodowo) będą mogły odbyć rozgrywkę. Natomiast, z punktu usługowego, platforma DoD daje możliwość odgrywania turniejów, pojedynków czy treningu oraz zdobywania nagrody.
Jakiego rodzaju to będą turnieje?
w ramach platformy istnieje możliwość odbycia kilku rodzaju rozgrywek. Są to:
- Duel
- pojedynek między dwoma uczestnikami gry;
- Multiplayer
- rozgrywka wieloosobowa, gdzie wygrać może tylko najlepszy zawodnik z całej grupy;
- Turniej
- seria pojedynków Duel (1:1) , w której może uczestniczyć od 2 do nawet 32 zawodników,
- Turniej Day of Duel
- jak wyżej seria pojedynków, z tą różnicą, że jest organizowana przez platformę. Istnieje tu możliwość dodatkowych nagród pieniężnych i od sponsorów.
Dostępność i cena
Platforma DoD ma być dostępna na wszystkie urządzenia przenośne z systemem Android i IOS, a także na komputerach osobistych i konsolach.
Dla fanów rozgrywek spółka przygotowała małe zaskoczenie. Otóż, rejestracja na platformie jest bezpłatna. Użytkownik ponosi jedynie koszt wpisowego w momencie przystępowania do turnieju. Jego wysokość może określić sam, lecz nie może wynosić on mniej niż 10 zł.
Emisja
Kampania crowdfundingowa GG DAB Polska S.A. wystartował 4 kwietnia. Planowo miała trwać do 19 maja, lecz emitent z uwagi na wysokie zainteresowanie ofertą ze strony inwestorów detalicznych postanowił wydłużyć termin trwania emisji.
Jak zostało to już wspomniane w poprzednich artykułach, spółka planuje pozyskać środki na dostosowanie platformy do rynku polskiego. Obejmuje to nie tylko wymagania prawno-księgowe, ale również kwestie zabezpieczeń systemu. Łączna kwota to 4,65 mln zł.
Oferta publiczna GG DAB Polska S.A. dotyczy 261 677 akcji serii B. Dotychczas inwestorzy nabyli 24 884 akcji sztuk wspomnianej serii. Stanowi to 9,5% całej puli. Cena emisyjna akcji wynosi 17,77 za sztukę.