Zgodnie z zapowiedzią spółki FCapp S.A., dzisiaj nad ranem wystartowała jej emisja akcji. Kampania crowdfundingowa prowadzona jest na jednej z platform crowdfundingowych, dostępnych na rynku.
- FCapp S.A. to spółka świadcząca usługi w branży sportowej;
- Spółka posiada własną aplikację mobilną, która umożliwia m.in. zarządzanie wydarzeniami sportowymi i organizowanie rozgrywek;
- Emisja akcji prowadzona jest na platformie emiteo.pl i planowo ma trwać do 7 września.
Kilka słów o spółce
FCapp S.A. to spółka, która podjęła się zadania ułatwienia organizacji meczów piłkarskich juniorów, jak i pozostałych aspektów zarządczych z nimi związanych.
Podmiot powstał w wyniku przekształcenia spółki działającej uprzednio pod firmą Fcaap sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie. Nowy podmiot, tj. FCapp S.A. , został zarejestrowany 24 lutego br. roku.
Oferta spółki
FCapp S.A. posiada własną aplikację mobilną Fcapp. Jej zadaniem jest automatyzację procesu wyszukiwania partnerów do odbywania piłkarskich sparingów. Daje możliwość do ich zarządzania oraz udostępniania wyników na żywo.
Aplikacja stanowi również narzędzie do komunikacji między trenerami, zawodnikami i ich opiekunami. Dodatkowo, posiada funkcjonalność przeznaczoną stricte dla scoutów, którzy poszukują „wschodzące gwiazdy” do profesjonalnych klubów.
Dostępność
Pierwsza wersja aplikacji została udostępniona w połowie 2021 roku. Liczba użytkowników korzystających z niej wynosiła 12 tyś osób, wsród których byli trenerzy, zawodnicy, rodzice oraz skauci. Są to przedstawiciele ponad 5 tyś. drużyn z całego kraju (w tym m.in. młodzieżowe zespoły takich czołowych klubów jak Lech Poznań czy Górnik Łęczna).
Od momentu wprowadzenia jesienią możliwości samodzielnego tworzenia turniejów użytkownicy zorganizowali ich już przeszło 500.
Na koniec 2022 roku spółka FCapp S.A. prognozuje ponad 30 tysięcy użytkowników – a to dopiero początek ekspansji.
Emisja akcji
Kampania crowdfundingowa spółki wystartowała dzisiaj nad ranem. Prowadzona jest we współpracy z platformą emiteo.pl. Planowo ma trwać nie dłużej niż do 7 września.
FCapp S.A. w ramach emisji chce pozyskać 2 mln zł, które mają zostać przeznaczone na dalszy rozwój aplikacji, rozbudowę bazy użytkowników jak i ekspansję zagraniczną.
Oferta publiczna dotyczy 16 667 akcji serii B, które stanowią 14,29% całego akcjonariatu. Cena emisyjna 1 sztuki wynosi 120 zł. Próg emisji został ustanowiony na równowartość 120 zł.
Platforma crowdfundingowa
Emiteo.pl to jedna z dostępnych na rynku polskim platform crowdfundingowych. Dołączyła ona do gry w 2021 roku wraz z innymi platformami (m.in. NavigatorCrowd, StockAmbit czy Forc.ee) W zeszłym roku jej udział w rynku wynosił 8,50 %. W tym samym roku za jej pośrednictwem emitowane akcje nabyło 3 782 inwestorów. Średnia liczba 1 wpłaty wynosiła 2,2 tyś zł.
Platforma zasłynęła m.in. z zebrania 4,5 mln zł przez KTS WESZŁO S.A. w ekspresowym tempie.
Wkrótce na portalu CrowdReview pojawi się analiza oferty jak i samej spółki FCapp S.A.