Pod koniec czerwca wystartowała emisja akcji spółki Dajami S.A. Przedsiębiorstwo specjalizuje się w sprzedaży oraz instalacji urządzeń klimatyzacyjnych na terenie Polski.
- Dajami Sp. z o.o. Sp. k. to spółka specjalizująca się w sprzedaży oraz instalacji urządzeń klimatyzacyjnych;
- Spółka prowadzi działalność na terenie Polski, Czech oraz Niemiec;
- Emisja akcji spółki trwa do 13 sierpnia br. i odbywa się przy pomocy platformy beesfund.com.
Kilka słów o spółce
Dajami Sp. z o.o. Sp. k. to podmiot, który swoją działalność rozpoczynał w 2017 roku jako (jak sam emitent to określa) niewielka spółka osobowa. Obecnie, przedsiębiorstwo jest w trakcie przekształcania formy prawnej ze spółki komandytowej w spółkę akcyjną.
Głównym przedmiotem działaności spółki jest sprzedaż, a także instalacji urządzeń klimatyzacyjnych na terenie Polski i nie tylko. Emitent (w zaprezentowanych na stronie emisji materiałach) chwali się prowadzeniem działalności na terenie dwóch pozostałych krajów europejskich. Są to Niemcy oraz Czechy.
Swoją propozycję wartości, spółka realizuje za pomocą sektora e-commerce oraz usług instalacji.
Oferta spółki
Spółka Dajami Sp. z o.o. Sp. k. dzięki podpisanym z wieloma producentami sprzętu AGD/RTV w swojej ofercie posiada produkty wielu firm. Wśród nich można wyróżnić tak znane marki jak: Philips, dyson, Daikin, Panasonic, Samsung, Electrolux, Xiaomi oraz Sharp. Również dzięki temu, emitent jest właścicielem wielu marek sklepów internetowych, za pomocą których oferuje towary oraz swoje usługi. Są to m.in.:
Wśród oferowanych urządzeń znajdują się klimatyzatory, oczyszczacze powietrza, nawilżacze, odkurzacze pionowe i automatyczne a także pompy ciepła.
Emisja akcji
Kampania crowdfundingowa spółki prowadzona jest we współpracy z platformą beesfund.com. Planowo ma ona trwać do 13 sierpnia. Cel emisji jest rozłożony na kilka aspektów.
Większość środków spółka chce przeznaczyć na działania marketingowe, które mają przede wszystkim podnieść świadomość wśród klientów o istnieniu marki oraz jej produktem. Związany jest z tym również inne działanie, tj. budowa mini-showroomów zlokalizowanych w ośmiu lokalizacjach na terenie Polski. Emitent chce również skupić się na zwiększeniu stanów magazynowych, co pozwoli zabezpieczyć się mu przed wciąż zmieniającymi się w krótkim odstępie czasu cenami.