Jeszcze przed końcem bieżącego kwartału internetowa marka delikatesów premium Deli2 planuje rozpocząć kampanie crowdinvestingową. U podstaw decyzji o emisji akcji jest chęć pozyskania kapitału, który pozwoli na rozwój biznesu oraz utrzymanie obecnej pozycji lidera.
Kilka słów o spółce i jej profilu działalności
Deli 2 S.A. to podmiot, który powstał w czwartym kwartale 2020 roku w odpowiedzi na ówczesną sytuacje na rynku produktów spożywczych.
Profil działalności spółki opiera się na usługach e-commercowych w branży spożywczej (tzw. rynek e-grocery).
Deli 2 S.A. uruchomiło platformę, na której klienci mają dostęp do produktów spożywczych pochodzących od najlepszych i zweryfikowanych dostawców. Wśród kontrahentów spółki znajdują m.in. delikatesy, piekarnie, winiarnie oraz sklepy z żywnością ekologiczną. Każde zlecenie realizowane jest w ciągu 24h od jego złożenia.
Dodatkowo, serwis deli2.pl zapewnia klientom rynku warszawskiego dostęp do tradycyjnych dań kuchni polskiej Adama Gesslera oraz francuskiej kuchni dzięki restauracji L’ARC Varsovie.
" Mimo stosunkowo niedawnego debiutu na polskim rynku e-grocery, Deli2 już od kilku miesięcy obecne jest ze swoimi produktami online w całym kraju, a także w punkcie stacjonarnym w Centrum Warszawy. W lokalu przy Wilczej 3 można znaleźć kilkaset produktów. Oferta dotyczy zarówno kuchni polskiej, regionalnej, jak i smakołyków z różnych zakątków świata. W ofercie dostępne są także dania restauracyjne Kuchni Gessler, czy L’ARC Varsovie. Na polskim rynku nie ma równego nam biznesu." - mówi Bartosz Kaźmierczuk , prezes zarządu Deli2 S.A.
Deli 2 S.A. to spółka zależna od potentata branży deweloperskiej – Tower Investment S.A.– notowanego na GPW.
Jak wygląda obecnie sytuacja platformy deli2.pl?
Obecnie na platformie potencjalny konsument ma dostęp do 10 tysięcy produktów dostarczanych od przeszło 30 renomowanych brandów. Serwis zyskał już ponad 1 milion odsłon przynosząc tym samym ok. 300 tysięcy unikalnych klientów.
Perspektywy rozwoju biznesu
Obecny rozwój platformy i realizacje wcześniejszych założeń spółki odbywa się dzięki środkom uzyskanym w ramach prywatnej emisji. W czerwca ubiegłego roku Deli2 S.A. pozyskała od inwestorów kapitał w wysokości 1 mln zł.
Środki zostały wykorzystane m.in. przy działań związanych z dotarciem do miasta Łódź czy też uruchomienia możliwości dostaw prowadzonych na terenie całego kraju.
W bieżącym roku, spółka planuje kontynuowanie ekspansji geograficzną o kolejne sklepy stacjonarne oraz rozwój serwisy deli2.pl . Natomiast w dłużej perspektywie czasowej (przełom 2023/2024) , emitent stawia sobie za cel dotarcie do 10 mln klientów.
" Celujemy m.in. w rynek wrocławski. Do przełomu lat 2023/2024 chcemy dotrzeć do 10 mln klientów" - mówi Bartosz Kaźmierczuk, prezes zarządu Deli 2 S.A.
Emisja akcji i plany na przyszłość
Kampania będzie realizowana przy współpracy z platformą Beesfund.
"Cieszy nas, że firma z obszaru e-grocery pojawia się na naszej platformie. Jestem przekonany, że branża ta ma ogromny potencjał rozwojowy i że oferta Deli2 zostanie zauważona przez społeczność inwestorską również z uwagi na unikalność ich modelu jako delikatesów luksusowych." - mówi Arkadiusz Regiec, prezes Beesfund S.A.
Emisja akcji spółki Deli2 S.A. rozpocznie się na dniach. Kolejnym krokiem milowym będzie debiut na rynku NewConnect, który przewidziany jest na przełom 2023/2024 roku. Potwierdzeniem tego jest wypowiedź prezesa zarządu.
" Celem planowanej emisji akcji Deli2 jest dalszy dynamiczny rozwój biznesu i utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku delikatesów luksusowych. Kampanię crowdinvestingową rozpoczniemy lada dzień. Następnym krokiem milowym w historii naszej spółki będzie debiut na NewConnect, planujemy go na przełom 2023/2024." - mówi Bartosz Kaźmierczuk , prezes zarządu Deli2.
Źródło: Informacja prasowa
Foto: Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 S.A. (mat. prasowe)