CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne
No Result
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne
No Result
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
No Result
Wszystkie wyniki

Delikatesy premium Deli2 S.A. wchodzą na rynek crowdfundingu

Paweł Wielądek Autor Paweł Wielądek
2 marca 2022
in Dla Inwestora, News
0 0
0
Delikatesy premium Deli2 S.A. wchodzą na rynek crowdfundingu
0
SHARES
82
VIEWS
Jeszcze przed końcem bieżącego kwartału internetowa marka delikatesów premium Deli2 planuje rozpocząć kampanie crowdinvestingową. U podstaw decyzji o emisji akcji jest chęć pozyskania kapitału, który pozwoli na rozwój biznesu oraz utrzymanie obecnej pozycji lidera.

Kilka słów o spółce i jej profilu działalności

Deli 2 S.A. to podmiot, który powstał w czwartym kwartale 2020 roku w odpowiedzi na ówczesną sytuacje na rynku produktów spożywczych. 

Profil działalności spółki opiera się na usługach e-commercowych w branży spożywczej (tzw. rynek e-grocery).

Deli 2 S.A. uruchomiło platformę, na której klienci mają dostęp do  produktów spożywczych pochodzących od najlepszych i zweryfikowanych dostawców. Wśród kontrahentów spółki znajdują m.in. delikatesy, piekarnie, winiarnie oraz sklepy z żywnością ekologiczną. Każde zlecenie realizowane jest w ciągu 24h od jego złożenia.

Dodatkowo, serwis deli2.pl zapewnia klientom rynku warszawskiego dostęp do tradycyjnych dań kuchni polskiej Adama Gesslera oraz francuskiej kuchni dzięki restauracji L’ARC Varsovie.

" Mimo stosunkowo niedawnego debiutu na polskim rynku e-grocery, Deli2 już od kilku miesięcy obecne jest ze swoimi produktami online w całym kraju, a także w punkcie stacjonarnym w Centrum Warszawy. W lokalu przy Wilczej 3 można znaleźć kilkaset produktów. Oferta dotyczy zarówno kuchni polskiej, regionalnej, jak i smakołyków z różnych zakątków świata. W ofercie dostępne są także dania restauracyjne Kuchni Gessler, czy L’ARC Varsovie. Na polskim rynku nie ma równego nam biznesu." - mówi Bartosz Kaźmierczuk , prezes zarządu Deli2 S.A.

Deli 2 S.A. to spółka zależna od potentata branży deweloperskiej – Tower Investment S.A.– notowanego na GPW. 

Jak wygląda obecnie sytuacja platformy deli2.pl?

Obecnie na platformie potencjalny konsument ma dostęp do 10 tysięcy produktów dostarczanych od przeszło 30 renomowanych brandów. Serwis zyskał już ponad 1 milion odsłon przynosząc tym samym ok. 300 tysięcy unikalnych klientów. 

Perspektywy rozwoju biznesu

Obecny rozwój platformy i realizacje wcześniejszych założeń spółki odbywa się dzięki środkom uzyskanym w ramach prywatnej emisji. W czerwca ubiegłego roku Deli2 S.A. pozyskała od inwestorów kapitał w wysokości 1 mln zł.

Środki zostały wykorzystane m.in. przy działań związanych z dotarciem do miasta Łódź czy też uruchomienia możliwości dostaw prowadzonych na terenie całego kraju.

W bieżącym roku, spółka planuje kontynuowanie ekspansji geograficzną o kolejne sklepy stacjonarne oraz rozwój serwisy deli2.pl .  Natomiast w dłużej perspektywie czasowej (przełom 2023/2024) , emitent stawia sobie za cel dotarcie do 10 mln klientów.

" Celujemy m.in. w rynek wrocławski. Do przełomu lat 2023/2024 chcemy dotrzeć do 10 mln klientów" - mówi Bartosz Kaźmierczuk, prezes zarządu Deli 2 S.A.

Emisja akcji i plany na przyszłość

Kampania będzie realizowana przy współpracy z platformą Beesfund. 

"Cieszy nas, że firma z obszaru e-grocery pojawia się na naszej platformie. Jestem przekonany, że branża ta ma ogromny potencjał rozwojowy i że oferta Deli2 zostanie zauważona przez społeczność inwestorską również z uwagi na unikalność ich modelu jako delikatesów luksusowych." - mówi Arkadiusz Regiec, prezes Beesfund S.A. 

Emisja akcji spółki Deli2 S.A. rozpocznie się na dniach. Kolejnym krokiem milowym będzie debiut na rynku NewConnect, który przewidziany jest na przełom 2023/2024 roku. Potwierdzeniem tego jest wypowiedź prezesa zarządu.

" Celem planowanej emisji akcji Deli2 jest dalszy dynamiczny rozwój biznesu i utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku delikatesów luksusowych. Kampanię crowdinvestingową rozpoczniemy lada dzień. Następnym krokiem milowym w historii naszej spółki będzie debiut na NewConnect, planujemy go na przełom 2023/2024." - mówi Bartosz Kaźmierczuk , prezes zarządu Deli2.

Źródło: Informacja prasowa

Foto: Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 S.A. (mat. prasowe)

Nie czekaj!

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z najlepszymi informacjami o polskim rynku crowdfundingu.

Klikając akceptujesz naszą Politykę Prywatności.

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Tags: #akcje#beesfund#crowdfunding#crowdinvesting#deli2#emisja
Previous Post

Mazuria Resort sp. z o.o. i jej oferta pożyczki na inwestycje deweloperską w rejonie Krainy Wielkich Jezior

Next Post

Emisja akcji Deli2 S.A.

Next Post
Emisja akcji Deli2 S.A.

Emisja akcji Deli2 S.A.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

5 + 5 =

Może również Cię zainteresować

Polski rynek crowdfundingu wchodzi w okres dojrzałości
Artykuł

Polski rynek crowdfundingu wchodzi w okres dojrzałości

Autor Paweł Wielądek
17 listopada 2023
0

Polski rynek usług finansowania społecznościowego jest w trakcie procesu normalizacji zasad, praw i obowiązków na nim funkcjonujących. Obecnie, żadna z...

Wielkimi krokami zbliża się II edycja konferencji naukowej Crowdfunding 4.0.

Wielkimi krokami zbliża się II edycja konferencji naukowej Crowdfunding 4.0.

9 listopada 2023
Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. – przegląd

Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. – przegląd

30 października 2023
Przegląd informacji ogólnych na temat spółki 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej

Przegląd informacji ogólnych na temat spółki 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej

20 października 2023
Raport MWPiW – przegląd część I

Raport MWPiW – przegląd część I

12 października 2023
MUSCAT zamierza pozyskać blisko 2 mln zł w ramach crowdfundingu udziałowego

MUSCAT zamierza pozyskać blisko 2 mln zł w ramach crowdfundingu udziałowego

3 października 2023

Publikacja, ani żaden jej zapis nie stanowi rekomendacji w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. Nr 206, poz. 1715). Publikacja nie stanowi usługi doradztwa inwestycyjnego w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2286 ze zm.). Publikacja, w szczególności składające się na nią dane, analizy lub opinie służą wyłącznie celom promocyjnym lub ogólnoinformacyjnym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Regulaminie.

Pozostań w kontakcie

Crowdreview Sp. z o.o.

ul. Świętokrzyska 30/63

00-116 Warszawa

biuro@crowdreview.pl

Menu

  • Analiza ofert
  • Dla Inwestora
  • Dla Emitenta
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Pozostałe wiadomości z rynku

Klikając przycisk akcetujesz naszą Politykę Prywatności

Sprawdź pocztę, aby potwierdzić swoją subskrypcję

Tagi

#0 #1 #100% #akcje #alkohole #analiza #beesfund #CBD #crowdconnect #crowdfudning #crowdfunding #crowdfundingwpolsce #crowdinvesting #crowdlending #crowdway #dajami #debiut #emisja #emisje #emiteo #GAMES #ggdab #GPW #happypack #illusionray #intenson #it #knf #kolejkowo #KONOPIE #kubota #muscat #naster #navigatorcrowd #neutrinogeology #NewConnect #newcrowd #news #odpocznij #palikot #petgram #podsumowanie #q&a #saladstory #skyants

© 2023 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

No Result
Wszystkie wyniki
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
      • Styl życia
      • Rozrywka
      • IT
      • Zdrowie i Uroda
      • Usługi
      • Ekologia
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne

© 2023 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda