Na platformie beesfund.com zakończyła się kolejna kampania crowdfundingowa rozpoczęta pod koniec 2022 roku. Należała ona do krakowskiej firmy Beverly Aesthetic Clinic sp. z o.o.
- Emitent prowadzi działalność w branży medycyny i medycyny estetycznej;
- Termin zakończenia kampanii spółki uległ jednokrotnie zmianie;
- Oferta publiczna dotyczyła zakupu opcji na nowe akcje serii B, które powstaną w przyszłości.
Kilka słów o emitencie
Beverly Aesthetic Clinic sp. z o.o. to krakowski start-up, który jest właścicielem kliniki medycznej zlokalizowanej w Krakowie przy ul. Jana Zamojskiego 81. Spółka powstała w 2019 roku, a otwarcie obiektu nastąpiło w 2022 roku. Jej założycielami są: Pani Zuzanna Guzia oraz Pan Grzegorz Kukiełka.
Głównym przedmiotem działalności emitenta jest świadczenie usług z zakresu medycyny oraz medycyny estetycznej skierowanych zarówno do kobiet jak i mężczyzn. Obejmuje to większość działów, tj. począwszy od dietetyki, kończąc na ginekologii estetycznej oraz chirurgii plastycznej.
W celu zachowania najwyższej jakości świadczonych usług , emitent w prowadzonej przez siebie działalności opiera się na założeniach zgodnych z modelem opieki opartej na wartości dla pacjenta. Są to:
- Patients First (Pacjent Na Pierwszym Miejscu)
- Excellent Patients Experience (Doskonałe Wrażenie Pacjentów)
- Trust and Empathy (Zaufanie i Empatia)
Oferta spółki
- Kosmetologii;
- Medycyny estetycznej;
- Dietetyki;
- Fizjoterapii;
- Chirurgii plastycznej;
- Ginekologii estetycznej;
- Stylizacji paznokci;
- Makijażu permanentnego;
Kampania crowdfundingowa
Kampania crowdfundingowa Beverly Aesthetic Clinic sp. z o.o. była realizowana we współpracy z platformą beesfund.com.
Termin emisji akcji
Emisja akcji rozpoczęła się 8 listopada i planowo miała ona potrwać do 21 grudnia, lecz termin ten uległ wydłużeniu do 6 lutego.
Warunki oferty publicznej
Oferta publiczna dotyczyła zakupu opcji na 31 746 nowych akcji serii B, które powstaną w przyszłości i będą stanowiły 24,1% całego akcjonariatu. Cena emisyjna wynosiła 63 zł za sztukę.
Kwota emisji
Łączna ilość środków, jakie emitent chciał pozyskać w drodze zakończonej kampanii crowdfundingowej wynosiła 1 999 998 zł.
Cel emisji
Spółka chciała pozyskać środki, której miały zostać przeznaczone na zwiększenie jej przewagi konkurencyjnej na rynku wśród innych podmiotów. Miało to głównie się odbyć za sprawą zakupu przez emitenta odpowiedniego sprzętu do świadczenia usług w dziedzinie ginekologii, urologii, dermatologii oraz laseroterapii.
Wynik przeprowadzonej kampanii crowdfundingowej
W wyniku przeprowadzone kampanii, firma Beverly Aesthetic Clinic sp. z o.o. zebrała 1 512 zł stanowiących 0,08% zgłaszanej do pozyskania kwoty. Z uwagi na wyznaczony próg prowadzonej zbiórki, tj. 100 tys. zł umowy opcyjne ulegną rozwiązaniu.