15 września wystartowała emisja akcji firmy Kolejkowo S.A. Jest właścicielem dwóch park miniatur będących odzwierciedleniem gwarnego miasta.
- Parki miniatur zlokalizowane są we Wrocławiu i Gliwicach;
- Rocznie odwiedza je ponad 300 tyś. osób;
- Emisja akcji Kolejowo S.A. trwa do 31 października.
Kilka słów o spółce
Kolejkowo S.A. to spółka, która powstała niecałe 8 lat temu. Jej założycielem jest Pan Jakub Paczyński. Firma prowadzi działalności w branży kulturowej.
Ideą podmiotu jest stworzenie sieci zaawansowanych (nie tylko pod względem technologicznym) parkiem miniatur będących wiernym odwzorowaniem struktury gwarnego miasta.
Obecnie spółka posiada 2 zaawansowane parki miniatur, które zlokalizowane są w Gliwicach oraz we Wrocławiu. Cieszą się one dużą popularnością wśród odwiedzających. Według statystyk gromadzonych przez emitenta, średnioroczna liczba gości wynosi 300 tyś. osób.
W planach firmy Kolejkowo S.A. jest stworzenie dwóch kolejnych wystaw, tj. w Gdańsku oraz w Warszawie.
Emitent jest zdobywcą następujących nagród oraz wyróżnień w branży turystycznej i biznesowej:
- Najlepszy produkt turystyczny 2021 (przyznana według Polskiej Organizacji Turystycznej)
- Główna nagroda w 2020 Make TikTok Awards,
- Gryf Dolnośląski w 2020.
Oferta spółki
Kolejkowo S.A. świadczy usługę polegającą na zwiedzaniu stworzonych przez zespół parków miniatur. W ofercie spółki znajdują się bilety skierowane do najmłodszych (bilety ulgowe) jak również do dorosłych (bilety normalne). Dostępne są również bilety grupowe oraz vouchery na prezent.
Na miejscu wystaw znajdują się również sklepy z pamiątkami oraz kawiarnie należące również do emitenta.
Emisja
Kampania crowdfundingowa Kolejkowo S.A. prowadzona jest we współpracy z platformą beesfund.com. Planowo ma ona potrwać do 31 października. Celem emisji jest zebranie środków, które pozwolą spółce na otwarcie wystawy w Warszawie.
Zdecydowaną większość środków emitent będzie musiał przeznaczyć na budowę ekspozycji.
Pozostałe środki mają zostać przekazane na pokrycie kosztów związanych z wyborem lokalizacji, wynajęciem oraz dostosowaniem lokalu, jak również na działania marketingowe.
Łączna kwota środków, które emitent chce pozyskać, wynosi 2,24 mln zł.