GGDAB Polska – operator e-sportowej platformy Day of Duel – rozpoczyna crowdinvestingową emisję akcji na kwotę do 4,65 mln zł we współpracy z Beesfund, podała spółka. W planach jest debiut na NewConnect po 2024 roku.
„W kanałach społecznościowych piłkarza Arkadiusza Milika i gamera znanego jako 'Rojson’ pojawiły się zapowiedzi wspólnego projektu. Teraz odsłaniają karty: obaj zostali strategicznymi inwestorami nowej platformy e-sportowej Day of Duel. Lista udziałowców nie jest jeszcze zamknięta, bo właśnie ruszyła emisja crowdinvestingowa GGDAB Polska SA we współpracy z Beesfund. Cel to około 4,65 mln zł. W planach debiut na NewConnect po 2024 roku” – czytamy w komunikacie.
Zgromadzone w ofercie publicznej środki spółka zamierza przeznaczyć m.in. na dostosowanie platformy Day of Duel do rynku polskiego, pozyskanie licencji do gier i stworzenie własnych projektów oraz zbudowanie bazy użytkowników, podano w informacji.
„Zgromadziliśmy zespół mocno osadzony developmencie gier, sporcie i rozwoju biznesu. Arek i Rojo świetnie rozpoznają trendy w sporcie i gamingu, mają jednocześnie za sobą ogromną społeczność fanów. Razem inwestujemy w branżę odporną na zawirowania” – powiedział inwestor i prezes GGDAB Ltd. Szymon Gaczek, cytowany w komunikacie.
Celem GGDAB jest rozwój nowatorskiej platformy gier wideo Day of Duel (ang. dzień pojedynku), specjalizującej się w e-sporcie i skierowanej do wytrawnych graczy, jak i amatorów. Nad doborem zawodników według podobnego poziomu umiejętności czuwać będzie autorski algorytm. Platforma jest na etapie wersji beta i zostanie wprowadzona na rynek wiosną 2023 roku, podano w informacji.
„Innowacja polega na prowadzeniu rozgrywek turniejowych w formie natychmiastowej gry z automatycznym zapisem wyniku oraz rozliczeniem wpisowego między graczami. Nasz autorski algorytm będzie dbał o to, aby losowe pojedynki odbywały się pomiędzy graczami na porównywalnym poziomie, tak aby zapewnić sprawiedliwe rozstrzygnięcie dla wszystkich graczy” – wyjaśnił Gaczek.
Day of Duel stanie się też platformą do treningu, gdy zgodnie z zapowiedziami e-sport stanie się dyscypliną olimpijską.
Do końca 2025 roku GGDAB chce pozyskać 130 tys. aktywnych graczy Day of Duel i udostępnić użytkownikom ponad 60 gier. Podstawowym źródłem przychodów spółki będzie prowizja w wysokości 10% od wpisowego wpłaconego przez graczy. W tym celu spółka złożyła wniosek o przyznanie statusu małej instytucji płatniczej, nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego, podała spółka.
„Docelowo budżet GGDAB zasilać będą też zyski z produkcji gier i udzielania licencji oraz ze sprzedaży reklam. W ciągu trzech lat od startu platformy w Polsce, tj. do końca 2025 roku zakładamy osiągnięcie przychodów na poziomie 25 mln zł. W najbliższych 2 latach trwać będą intensywne inwestycje w technologie i promocję projektu, aby 2024 rok zakończyć osiągnięciem rentowności” – zapowiedział inwestor i prezes GGDAB Polska Mariusz Kaletka.
Wkrótce na łamach portalu Crowdreview ukaże się analiza oferty emitenta.
Źródło: ISBnews