Rynek odnawianych źródeł energii, tzw. OZE, odnotowuje imponujące przyrosty w zakresie ich rozwoju rozumianego jak ilości montowanych instalacji pozwalających na wytworzenie energii elektrycznej z niskoemisyjnych źródeł energii stanowiących alternatywę to tradycyjnych. Podobną tendencję można zaobserwować w innym segmencie rynku OZE, jakim są pompy ciepła.
Od 2012 roku, nasz rodzimy rynek odnotowuje zauważalne wzrosty i tak oto na 2020 rok w Polsce łączna ilość zainstalowanych oraz aktywnych urządzeń wynosiła 310 000 sztuk. Liczba ta uwzględnia również pompy, które są używane jako dodatkowe, alternatywne źródło ogrzewania. Co ciekawe, już rok 2019 pokazał jak duży jest potencjał rynku tego typu urządzeń.
A mianowicie, rynek jednostek służących do centralnego ogrzewania odnotował wzrost o około 64%, natomiast cały rynek pomp ciepła wzrósł o około 37%. W porównaniu do roku 2011, udział pomp ciepła stosowanych w nowych budynkach wzrósł o 20%. Pandemia wirusa COVID-19 tylko podwoiła te wyniki, czego dowodem są wyniki za I kwartał 2020 roku, tj. dwukrotny wzrost sprzedaży tego typu urządzeń w stosunku do I kwartału 2019.
Prognoza rozwoju rynku sprzedaży pomp ciepła do budynków jednorodzinnych w Polsce do 2030 r.
Prognoza Polskiej Organizacji Rozwoju Technologii Pomp Ciepła dotyczących procesu elektryfikacji ogrzewania w budynkach jednorodzinnych w Polsce, zakłada, że do 2030 roku łączna liczba zainstalowanych jednostek tego typu w domach jednorodzinnych w Polsce będzie wynosiła około 1,09 miliona urządzeń przy wariancie bazowym.
Natomiast w sytuacji spełnienia się wariantu optymistycznego, liczba ta może wynieść aż 2,08 miliona działających pomp ciepła.
Widoczny trend oraz perspektywy rozwoju tego rynku, dostrzegł zarząd spółki akcyjnej Netsu S.A., która dzięki zawarcia współpracy pomiędzy Klima-Therm sp. z o.o. a Berg Holding S.A. ma zamiar produkować a następnie sprzedawać pompy ciepła, które według zapewnień emitenta są efektywne oraz ekologiczne.
Czy warto nabyć akcje spółki jako uzupełnienie aktywów własnego portfela inwestycyjnego? O tym mam nadzieje, przekonacie się sami, po przeczytaniu niniejszego artykułu.
Netsu S.A. - informacje podstawowe
Struktura akcjonariatu firmy NETSU S.A.
Największa ilością akcji dysponuje przedsiębiorstwo Berg Holding S.A., który w swoim portfelu inwestycyjnym posiada ponad połowę akcji firmy Netsu S.A. – tj. 57,24%. Uprawniają one podmiot do oddania 6 002 662 głosów na Walnym Zgromadzeniu. Drugim w kolejce, większościowym udziałowcem, jest firma Petterson sp. z o.o. dysponująca 3 146 070 akcjami stanowiąc tym samym 30,00% udziału w głosach oraz udziale w kapitale. Pozostali akcjonariusze, nie wymienieni z nazwy, są w posiadaniu łącznie 1 338 168 akcji reprezentując tym samym 12,76% kapitału całościowego oraz jednocześnie stanowiąc taką samą wartość udziału w głosach.
Struktura akcjonariatu przedsiębiorstwa NETSU S.A. po emisji akcji serii C i D.
Ponadto, w kwietniu bieżącego roku Zarząd spółki podjął dwie uchwały podwyższające kapitał spółki. Pierwsza z nich miała miejsce 16 kwietnia i dotyczyła podwyższenia kapitału zakładowego Spółki do kwoty nie większej niż 1.166.210,30 zł w ramach emisji akcji serii C po cenie 1,7 zł w trybie subskrypcji prywatnej bez możliwości poboru akcji przez dotychczasowych akcjonariuszy. Druga z nich, odbyła się 30 kwietnia i jej przedmiotem jest również podwyższenie kapitału zakładowego Spółki, ale do kwoty nie większej niż 1.224.520,80 zł, w ramach emisji akcji serii D po cenie 1,7 zł w trybie subskrypcji prywatnej. W obu przypadkach oferty akcji zostały przedłożone 149 podmiotom i zostały już zakończone. W związku z tym wniosek o rejestrację podwyższenia kapitału zakładowego na skutek emisji akcji serii C oraz D został złożony do odpowiedniego rejestru przed sporządzeniem niniejszego dokumentu.
Ciekawostka dotyczący uprzedniego profilu działalności
Na początku akapitu wspominałem o emitencie jako spółce celowej powołanej do życia w celu realizacji nowej strategii jednej ze spółek, która należy również do tego samego udziałowca co Natsu S.A. Tymczasem, po krótkim resarchu w internecie, można dowiedzieć się, iż w 2020 roku spółka dokonała „kontrowersyjnej” z pozoru zmiany charakteru prowadzonej działalności. Tzn. z przedsiębiorstwa zajmującego się krótko- i długo-terminowym wynajem apartamentów zlokalizowanych w odrestaurowanych kamienicach, emitent przekształcił się w producenta i dystrybutora pomp ciepła.
Z jednej strony, może to świadczyć o kompetencjach zespołu, który potrafi w krótkim okresie czasu dostosować się do zmian zachodzących na rynku. Dla przypomnienia, pandemia wirusa COVID-19 w znaczącym stopniu ukróciła rynek wynajmu w ujęciu światowym. Z drugiej strony może być to sygnał do obaw co do stabilności biznesowej jego właścicieli.
Natomiast, tu pomimo, iż nie jestem stronniczy, muszę przyznać, że argumenty podane przez przedstawicieli spółki są racjonalne. Otóż, ówczesna działalność została przeniesiona do spółki giełdowej Hornigold Reit, a obecny podmiot został wykorzystany do wejścia na rynek z nowym produktem. Jak zapewnia emitent, taki zabieg pozwala na oszczędność czasu i środków związanych z rozpoczynaniem nowych projektów. Dodatkowo, spółka posiada już swoją historię, co znacznie skraca jej karencję w instytucjach finansowych.
Wniosek: Netsu S.A. to 4-letni podmiot wchodzący w skład grupy kapitałowej Berg Holding S.A. Zmiana wynikająca z przekształcenia jej profilu dotychczasowej działalności wydaje się być mocno ugruntowana przez obraną strategię jej głównego udziałowca. Co najważniejsze, emitent nie zaczyna swej działalności całkowicie od zera. Może on liczyć na wsparcie Klima-Therm sp. z o. o.o. , która ma zaopatrywać emitenta w komponenty oraz gotowe produkty potrzebne do produkcji i sprzedaży.
Oferta produktowa
Oferta produktowa Netsu S.A. skupia się wokół jednostek klimatyzacyjnych. Obejmuje to przede wszystkim urządzenia takie jak pompy ciepła będącymi zarówno jednostkami zewnętrznymi jaki i wewnętrznymi. Emitent w swojej ofercie posiada również wszelkie niezbędne podzespoły za pomocą których możliwe jest ogrzewanie i chłodzenie pomieszczeń, a także podgrzewanie wody użytkowej.
Atuty oferowanych urządzeń
Produkty tej kategorii wykorzystują energię z atmosfery i przekazują ją do cieczy w układzie grzewczym. Dzięki temu pompy ciepła marki Netsu stanowią alternatywne źródło ciepła w stosunku do pozostałych wysokoemisyjnych rozwiązań wykorzystujących paliwa kopalne, węgiel czy olej opałowy.
Grupa docelowa
Urządzenia Netsu S.A. skierowane są zarówno do klienta branżowego, jak i klienta detalicznego. Spółka oferuje również serwis posprzedażowy, a także możliwość zamówienia części zamiennych. Gwarancja udzielana przez producenta wynosi 7 lat.
Cena
Na stronie producenta nie zostały umieszczone cenniki wszystkich modeli urządzeń. Widnieje natomiast przykładowa propozycja dla klienta detalicznego, w której za model pompy FEHU SPLIT S-NET-08-1PH wraz zasobnikiem i zaworem przychodzi zapłacić aż 28 906,80 zł netto bez dofinansowania. W przypadku uzyskania dopłaty ze strony jednostek publicznych cena ta spada do około 15 000 zł.
Doświadczony producent podzespołów oferowanych przez Netsu S.A.;
Wielorakie zastosowanie urządzeń;
Wysoka dostępność części;
Opieka posprzedażowa;
7-letnia gwarancja producenta;
Zbyt mała świadomość konsumenta detalicznego o zastosowaniach i zaletach proponowanych rozwiązań;
Bariera cenowa dla detalicznego konsumenta, nawet pomimo możliwości skorzystania dofinansowań.
Zespół
Zarząd firmy Netsu S.A. składa się z trzech osób w różnym wieku, których łączy wiedza, doświadczenie i profesjonalizm w zakresie branży alternatywnych niskoemisyjnych źródeł ciepła jak i branż pokrewnych.
Struktura zarządcza spółki składa się z dwóch komórek, tj. z Zarządu oraz Rady Nadzorczej.
Zarząd:
- Kamil Kita – prezes zarządu
- Członek Zarządu Berg Holding SA oraz Prezes Zarządu Hornigold Reit SA;
- Wieloletnie doświadczenie handlowe w branż budowlanej, medialnej oraz szkoleniowej;
- Specjalista w zakresie finansowania zewnętrznego i negocjacji biznesowych
- Twórca wielu konceptów (we współpracy z Panią Ofką Piechniczek)
- Śląska Prohibicja;
- Hornigold Reit;
- Paweł Kaproń- Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzający NETSU S.A.
- 30-letnie doświadczenie w branży grzewczej;
- w firmie Buderus jako Serwisant Fabryczny;
- w firmie Immeragas oraz De Dietrich jako Szkoleniowec i Inżynier Sprzedaży;
- w firmie Hydrosolar Górny Śląśk jako Inżynier OZE;
- Ofka Piechniczek – Członek Zarządu NETSU S.A.
- Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na Wydziale Nauk Społecznych oraz francuskiego L’Ecole Internationale des Sciences Politiques.
- Dyplom magistra politologii uzyskany w 2009 r.
- Autorka pracy doktorskiej „Polityczność regionalizmu górnośląskiego”
- Wieloletnie doświadczenie w branży PR oraz Reklamie.
- Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na Wydziale Nauk Społecznych oraz francuskiego L’Ecole Internationale des Sciences Politiques.
W skład Rada Nadzorczej wchodzą:
- Kornelia Kita
- Łukasz Rosiński
- Andrzej Zieliński
- Szymon Nawrocki
- Tomasz Śmiegiel
Model biznesowy
Netsu S.A. opiera swój model biznesowy na ofercie skierowanej do klienta branżowego jak i do klienta detalicznego, tj. gospodarstw domowych. Jak trafnie spostrzegł zarząd spółki, obecni producenci omijają ostatni segment klientów nie doceniając jego potencjału. To daje emitentowi możliwość na dywersyfikacje źródeł przychodu w oparciu o przekładaną klientom propozycję wartości.
Pierwszym ze strumieni przychodów jest produkcja oraz sprzedaż urządzeń w postaci pomp ciepła jako zewnętrznych i wewnętrznych jednostek będących źródłem ciepła wraz z całym potrzebnym do ich użytkowania asortymentem. Spółka w swojej ofercie posiada dwa rodzaje pomp, tj.:
- Pompa ciepła woda-powietrze MONOBLOK o mocy od 8 do 30 kw;
- Pompa ciepła woda-powietrze SPLIT o mocy od 8 do 30 kw.
Na uwagę zasługuje jeszcze jeden fakt. A mianowicie, emitent uruchomił sieć franczyzową, która przekłada model biznesowy w obszarze sprzedaży jednostek zewnętrznych i wewnętrznych w postaci pomp ciepła wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem. W perspektywie nadchodzących miesięcy, spółka planuje podjąć działania, które pozwolą na rozpoczęcie procesu ekspansji na rynki zagraniczne, w tym do Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec ora Francji we wspomnianym modelu franczyzy.
Poniżej, zamieszczone zostały wykresy przedstawiające prognozowaną ilość oraz generowany przychód przez każde z urządzeń. Dane wykorzystane w analizie zostały przygotowane przez dział handlowy spółki Netsu S.A. we współpracy z zewnętrznymi doradcami w oparciu o wiedzę, doświadczenie, warunki gospodarcze, konkurencje, a także trendy na rynku.
Prognozowane przychody ze sprzedaży pompy ciepła model MONOBLOK
Prognozowana ilość sprzedanych urządzeń MONOBLOK na lata 2021-2026.
Na podstawie powyższego wykresu można stwierdzić, iż spółka przewiduje 22% średnioroczny wzrost sprzedaży pomp ciepła „MONOBLOK”, przy czym najwyższy, bo aż 70% wzrost emitent przewiduje na rok 2022. Wówczas, sprzedaż tego rodzaju jednostki ma wynieść aż 1520 sztuk w ciągu całego roku. Na koniec 2026 roku emitent przewiduje sprzedaż tego modelu pompy ciepła na poziomie 1750 sztuk rocznie; średnio rocznie w badanym okresie daje to sprzedaż na poziomie 1435 urządzeń typu „MONOBLOK”. Prezentowane dane, w połączeniu z ceną ostateczną, za którą klient nabywa produkt, pozwala na estymacje przychodów w prezentowanych latach.
Prognozowane przychody ze sprzedaży urządzeń MONOBLOK na lata 2021-2026.
Emitent, przewiduje, że na koniec 2021 roku, sprzedaż urządzeń jakimi są pompy ciepła – model „MONOBLOK”- w ilości 890 sztuk, wygeneruje przychód w wysokości 13 362 460,00 zł i będzie rósł średnio roczne o 22,58% (uwzględniając 5% spadek w 2023 roku). W związku z faktem, iż spółka przewiduje największy roczny wzrost sprzedaży w 2022 roku (względem roku 2021) jednostki w tej wersji, spółka prognozuje swoje przychody na poziomie 22 821 280,99 zł, co jednocześnie stanowi 70,79% wzrost. Na koniec 2026 roku, przychody ze sprzedaży tego modelu mają wynieść 33 457 619,87 zł. Średnia cena produktu rośnie w tempie 5% rocznie, z poziomu 15 014 zł w 2021 zł do poziomu 19 118,64 zł w 2026, co pozwala spółce zminimalizować wzrost kosztów wynikających z inflacji.
Prognozowana ilość sprzedanych urządzeń SPLIT na lata 2021-2026.
Podobną, aczkolwiek mniejszą w ujęciu ilościowym, tendencję sprzedażową emitent przewiduje w przypadku sprzedaży pompy ciepła „SPLIT”. Spółka, zakłada, że sprzedaż tej kategorii produktu wyniesie na koniec roku 300 sztuk i będzie rosła średnio rocznie o 35%. Najwyższy wzrost, podobnie jak w przypadku I modelu, prognozowany jest na rok 2022, i wyniesie on 133% w stosunku do roku poprzedniego.
Na koniec estymowanego okresu czasowego, przedsiębiorstwo Netsu S.A. planuje sprzedawać 1030 urządzeń typu „SPLIT”; średnio rocznie w badanym okresie sprzedaż tego modelu kształtuje się na poziomie 755 sztuk.
Prognozowane przychody ze sprzedaży pompy ciepła model SPLIT
Poniżej znajdują się informacje odnośnie do estymowanych wartości przychodów osiąganych ze sprzedaży pompy ciepła model „SPLIT”.
Prognozowane przychody ze sprzedaży urządzeń SPLIT na lata 2021-2026.
Zarząd przedsiębiorstwa Netsu S.A. zakłada, że poziom wygenerowanych przychodów w roku 2021 ze sprzedaży urządzeń typu „SPLIT” wyniesie 4 156 500 zł, i będzie rósł średnio rocznie o 42%. Najszybszy wzrost sprzedaży, model odnotuje na koniec 2022 roku, względem roku poprzedzającego będzie wynosił 133,3%. Na koniec 2026 roku, spółka przewiduje przychody na poziomie 19 824 073,45 zł wygenerowanych poprzez sprzedaż 1030 urządzeń modelu „SPLIT”. Średnia cena produktu rośnie w tempie 7% rocznie, z poziomu 13 855 w 2021 zł do poziomu 19 246,57 zł w 2026, co pozwala spółce zminimalizować wzrost kosztów wynikających z inflacji.
Estymacja sytuacji finansowej spółki
Biorąc pod uwagę wszystkie powyższe prognozowane dane, emitent przygotował prognozowane dane finansowe, które stanowią projekcje planowanej działalności spółki na lata 2021-2026. Prezentowane zestawienie planowanych danych finansowych Netsu S.A. zostały, według zapewnień przedsiębiorstwa, opracowane w oparciu o analizy otoczenia spółki, ocenę jej sytuacji finansowej oraz możliwości produkcyjnej. Oczywiście, firma zastrzega sobie warunek możliwości nie osiągnięcia prezentowanych, konkretnych wyników finansowych.
Prognozowane dane finansowe Netsu S.A. w latach 2021-2026.


Przedsiębiorstwo Netsu S.A przewiduje, że na koniec 2021 roku, wartość przychodów netto ze sprzedaży obydwu urządzeń wyniesie 17 193 000 zł.
Największy wzrost (rok do roku), spółka przewiduje w 2022 roku – 87% wzrost generowanych przychodów w stosunku do roku poprzedzającego. Średni wzrost przychodów na przestrzeni lat 2021-2026 ma wynieść 28%, dając tym samym 52 282 000 zł na koniec 2026 roku. Zysk netto w tym samym roku ma wynieść 10 600 000 zł i będzie stanowił wzrost o 284% w stosunku do pierwszego (tj. 2021) roku prognozy.
Co zasługuje na uwagę to wzrost kosztów działalności operacyjnej. Ich roczne tempo wzrostu wynosi 26% powodując wzrost z poziomu 13 814 000 zł w 2021 do 40 121 000 zł w 2026 roku. Poniższy wykres prezentuje udział każdego z produktów w ogólnej sumie generowanych przychodów.
Udział poszczególnych modeli pomp w sprzedaży oraz ilości generowanych przychodów w latach 2021-2026.
Jak widać na powyższym wykresie, zarówno w przypadku ilości sprzedawanych sztuk jak i generowanych przychodów dominuje pompa ciepła typu „MONOBLOK”.
Zdywersyfikowany model przychodów;
Ekspansja na rynki zagraniczne;
Liczna sieć dystrybucyjna (31 partnerów);
Uruchomienie sieci franczyzowej;
Zbyt optymistyczne prognozy dotyczące wolumenu sprzedawanych urządzeń;
Brak informacji odnośnie działań marketingowych związanych z obecnością marki na rynku polskim oraz jej ekspansją na rynki zagraniczne;
Sytuacja finansowa
Na podstawie dokumentów finansowych dopuszczonych do informacji publicznej i sporządzonych na dzień 31 grudnia 2020 roku wynika, iż spółka na ten dzień była w posiadaniu aktyw o łącznej wartości 3 703 367,57 zł, z czego 1 575 789,36 zł to aktywa trwałe określane jako inne rozliczenia międzyokresowe, a 2 090 288,21 zł to aktywa obrotowe.
Składają się na nie się zapasy (466 627,85 zł), należności krótkoterminowe (578 636,34 zł), inwestycje krótkoterminowe (1 042 184,19 zł) ,stanowione przez środki pieniężne, oraz krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe (2838,83 zł) i należne wpłaty na kapitał/fundusz podstawowy (7 290,00 zł).
Spółka ponadto posiada zobowiązania i rezerwy na zobowiązania w wysokości 2 913 062,03 zł, z czego 100 000 zł stanowią zobowiązania krótkoterminowe, a 2 813 062,03 zł zobowiązania krótkoterminowe. Zysk netto spółki na dzień 31 grudnia 2020 roku wynosi – 31 493,08 zł i stanowi on spadek o 1222% ze straty w wysokości 141 379,56 zł w roku poprzedzającym.
W porównaniu do roku 2019 roku, sytuacja finansowa spółki uległa znaczącej poprawie, czego dowodem są wartości zysków ze sprzedaży, tj.11 546,79 w 2020 roku vs – 136 802,42 w roku poprzedzającym. Suma aktywów i pasywów wzrosła o 25%. Przyroście uległy również koszty działalności operacyjnej, ale ich 24,5% nie zagraża w znacznym stopniu kondycji finansowej spółki.
Wniosek: Kondycja finansowa spółki nie powala na kolana. Niewątpliwie, jednym z pierwszych aspektów rzucających się w oczy jest poziom zobowiązań emitenta. Niemniej jednak, uwagę powinien również przykuć poziom odnotowywanych strat. Otóż, emitentowi udało się zmniejszyć go o 1222%, do poziomu „zaledwu” 141 379,56 zł.
Wycena
Na podstawie informacji opublikowanych w dokumencie ofertowym emitenta, wycena spółki prezentuje się następująco.
- Post-money valuation = 84 201 600,10 zł
- Pre-money valuation = 82 191 600,1
Komentarz odnośnie powyższych kwot powinien nasuwać się sam. Jest to zdecydowanie za wysoka wycena. Tym bardziej, iż jeden z głównych udziałowców, tj. Berg Holding posiada pakiet 6 milionów akcji , których wycena jest równa 40,2 milionom złotych, gdzie jednocześnie giełda NewConnect wycenia go raptem na 51,7 milionów złotych.
Oprócz tego dochodzą dwa czynniki, które dodatkowo dyskredytują tak wysoką wycenę.
- Zbyt optymistyczne prognozy sprzedaży.
- Inwestorzy w zamian za 2 010 000 zł kapitału inwestycyjnego otrzymają , uwaga, 2, 45% udziałów w spółce.
To chyba jakiś żart!
Emisja
Obecna emisja akcji firmy Netsu S.A. rozpoczęła się 10 czerwca bieżącego roku i planowo miała trwa do 22 lipca bieżącego roku. Natomiast, dzień przed rozpoczęciem emisji spółka wydała komunikat o przedłużeniu czasu trwania kampanii aż do 10 września bieżącego roku.
Łączna ilość akcji emitowanych w ramach tej emisji wynosi 300 00 sztuk (struktura cenowa w tabeli nr.3). Całkowita kwota zbiórki to 2 010 000 zł, a próg powodzenia emisji wynosi 201 000 zł.
Ilość i cena akcji ze względu na serię.
Akcjonariat Shoes For Fun S.A.
wdt_ID | Lp. | Akcjonariusz | Ilość posiadanych akcji | % udział w głosach |
---|---|---|---|---|
1 | 1 | Marek Sołtys | 100.000 | 100% |
Lp. | Akcjonariusz | Ilość posiadanych akcji | % udział w głosach |
Działania oraz kwota środków jakie spółka chce przeznaczyć na ich realizację; procentowy udział każdego z nich w łącznej kwocie.
Na pierwszym miejscu zarząd Netsu S.A. stawia uruchomienie produkcji i wytworzenie dwóch nowych wersji produktu – tj. pompy ciepła serii Fehu Split oraz pompy ciepła serii Uruz Monoblok. Będzie to 4 partia oferowanych towarów w historii spółki. Koszty z nimi związane stanowią 66% (1 210 000 zł z 2 010 000 zl) wymaganych nakładów finansowych z całej puli środków planowanych do pozyskania w ramach emisji akcji.
Kolejnym krokiem spółki, jest podjęcie działań na rzecz rozwoju sieci franczyzowej w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży, a tym samym ekspansji na rynki zagraniczne. Na początku będą to rynki w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech oraz Francji. Dodatkowym stymulantem wielkości sprzedanych sztuk ma być wzmocniony dział handlowy a także dział obsługi klienta. Łącznie wartość wspomnianych przedsięwzięć powinna zamknąć się, według zapewnień spółki, w kwocie 350 000 zł w przypadku rozwoju sieci punktów sprzedaży oraz 225 000 zł związanych z zwiększeniem zatrudnienia.
Pozostało kwotę, tj. 225 000 zł stanowiących 11% całkowitej wartości środków, spółka chce przeznaczyć na działania związane z zwiększeniem świadomości wśród potencjalnych klientów o istnieniu marki oraz jednocześnie zwiększeniu zasięgów potencjalnych odbiorców.
Wnioski: Cele emisyjne spółki faktycznie mogą przyczynić się do wzrostu jej wartości w momencie ich realizacji. Jednakże, cena emisyjna akcji w wysokości prawie 7 zł, może budzić u niektórych lekkie przeszacowanie wartości przekładanych akcji.
Debiut na giełdzie
Emitent w zamieszczonym na portalu Crowdway.pl dokumencie ofertowym wyraził chęć debiutu na warszawskim parkiecie giełdy NewConnect najpóźniej do maja 2022 r. Czy tak się stanie, to się okaże, póki co zarząd spółki nie podjął w tym celu wiążących kroków.
W zakresie polityki dywidendowej, emitent nie zdradził szczegółów. Wiadomo, że będzie ona wypłacana w momencie uzyskania przez spółkę zysku.
Podsumowanie
Perspektywiczny rynek, o dużym potencjale rozwojowym, dodatkowo wspierany przez działania rządu w ramach polityki niskoemisyjnych źródeł energii.
Doświadczeni partnerzy o solidnych zasobach odpowiadający za dostarczenie technologii oraz produktów wymaganych do produkcji i sprzedaży pomp ciepła.
Realny, istniejący produkt;
Wyniki finansowe spółki za rok 2020 odnotowały znaczącą poprawę w stosunku do roku 2019.
Zbyt optymistyczne prognozy sprzedażowe spółki.
Zbyt wysoka, nieuzasadniona wycena spółki.
Bariera cenowa wśród klienta detalicznego;