CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne
No Result
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
        • Napoje alkoholowe
        • Napoje bezalkoholowe
        • Produkty żywnościowe
      • Styl życia
        • Biżuteria i galanteria skórzana
        • Obuwie
        • Odzież
      • Rozrywka
        • E-sport
        • Gry
        • Internet
        • Obiekty
        • Sport
      • IT
        • Narzędzia i oprogramowania
        • Platformy
      • Zdrowie i Uroda
        • Konopie
        • Kosmetyki
        • Medycyna
        • Odżywianie
      • Usługi
        • Gastronomia
        • Nieruchomości
        • Turystyka
      • Ekologia
        • Niskoemisyjne źródła energii
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne
No Result
Wszystkie wyniki
CrowdReview.pl
No Result
Wszystkie wyniki

Przegląd informacji ogólnych na temat spółki 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej

Paweł Wielądek Autor Paweł Wielądek
20 października 2023
in Analiza ofert, Styl życia
0 0
0
Przegląd informacji ogólnych na temat spółki 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej

MUSCAT_crowdfunding_crowdway

0
SHARES
129
VIEWS
3 października br., na miesiąc przed wejściem w życie nowych regulacji na rynku crowdfundingu, na platformie Crowdway.pl zadebiutowała emisja akcji firmy 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej.

W poniższym artykule zostaną przedstawione i omówione następujące kwestie dotyczące spółki 4 MOSA S.A.:

  • Informacje ogólne; 
Informacje ogólne

4MOSA S.A. to spółka będąca właścicielem marki MUSCAT – producenta okularów i soczewek. Powstała w 2022 roku w wyniku przekształcenia podmiotu 4 MOSA sp. z o.o. i stoi na czele grupy kapitałowej 4 MOSA S.A.

Struktura grupy kapitałowej 4 MOSA S.A.

Z uwagi na szeroki zakres działań podejmowanych w ramach prowadzonej przez emitenta działalności, w ramach grupy zostały powołane następujące spółki celowe:

  • Muscat Eyewear sp. z o.o.
  • Muscat Glassess sp. z o.o.
  • Muscat Retail sp. z o.o.
  • Muscat Stores sp. z o.o.
  • Okulary Muscat sp. z o.o.
  • Muscat S.R.O.

Głównym celem nadmienionych podmiotów jest zarządzanie poszczególnymi butikami marki MUSCAT. Udziały w spółkach należą w 100% do spółki 4 MOSA S.A., która również jako jedyna ma prawo do marki MUSCAT.

Grafika nr I. Struktura kapitałowa grupy 4MOSA S.A.

Źródło: Strona emisji 4MOSA S.A.

Pomysłodawcy i założyciele marki

Pomysłodawcami i twórcami marki MUSCAT są Dawid Winter oraz Paweł Porucznik – znajomi z czasów studenckich, którzy mieli okazję w przeszłości ze sobą współpracować przy okazji tworzenia innego brandu również w branży optycznej.

Historia powstania

Marka okularów korekcyjnych i soczewek MUSCAT powstała w 2015 roku. Została zbudowana na podwalinach pierwszej działalności jej założycieli, która opierała się na sprzedaży okularów wykonanych z prawdziwego drewna pod marką Westwood.

Kilka miesięcy po rozpoczęciu jej założycieli działalności w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, Paweł Porucznik oraz Dawid Winter pozyskali pierwsze dofinansowanie w kwocie 200 tys. euro na rozpoczęcie sprzedaży okularów marki MUSCAT. Zostało on przyznane w ramach PARP przez fundusz zalążkowy EGC Seed Capital.

Środki te pozwoliły Panom na podjęcie działań, których efekty obecnie możemy podziwiać.

W 2023 roku, spółka 4 MOSA S.A. jest właścicielem marki MUSCAT i posiada 13 salonów optycznych z badaniami wzroku na terenie Polski (12) i Republiki Czeskiej (1). Oprócz tego emitent podejmuje aktywne działania charytatywne, które aktualnie prowadzone są we współpracy z trzema fundacjami. Są to fundacja UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej, fundacja Dajemy Dzieciom Siłę oraz fundacja Ocaleni.

Główny przedmiot działalności

W przypadku omawiania spółki 4 MOSA S.A. podstawowy zakres działalności spółki obejmuje wiele aspektów. A mianowicie, podmiot ten prowadzi działania w zakresie projektowania, produkcji oraz dystrybucji produktów optycznych.

W ramach marki MUSCAT oferowane są okulary korekcyjne jak i przeciwsłoneczne dla kobiet i mężczyzn oraz pozostałe akcesoria do okularów, takie jak etui czy artykuły przeznaczone do pielęgnacji i czyszczenia okularów.

 Wartości firmy, misja oraz wizja

Przy okazji podejmowanych przez spółkę 4 MOSA S.A. działań warto również wspomnieć parę słów o wartościach firmy oraz jej misji i wizji na kolejne lata.

Zgodnie z materiałami promocyjnymi i dokumentem ofertowym, zespół marki MUSCAT stawia na takie wartości jak: autentyczność; wsparcie; elastyczność; zaangażowanie; otwartość; pomoc innym; pasja oraz tolerancja.

Potwierdzeniem tych słów wydaje się niewątpliwe wspomniane wcześniej akcje charytatywne podejmowane przez spółkę, ale również można do tego zaliczyć jedną z ostatnich kampanii marketingowych spółki, tj. Robimy to inaczej”.

Głównym przekazem działań podejmowanych w ramach kampanii jest ochrona wolności i wyrażania przez każdego człowieka swojej indywidualności. Zespół z MUSCAT chciał w ten sposób zachęcić obserwatorów reklamy do odnalezienia i doceniania własnego potencjału oraz zdjęcia barier w wyrażaniu swojej niepowtarzalności.

Wideo nr.I Kampania marki MUSCAT „Robimy to inaczej”

Kolejnym potwierdzeniem wartości na których została zbudowana marka MUSCAT jest misja oraz wizja spółki będącej jej właścicielem.

„Misja: Tworzenie okularów inaczej, by każdy czuł się w nich wyjątkowo”

Jak można przeczytać, misją firmy 4 MOSA S.A. jest tworzenie okulary w taki sposób, który sprawia, że klienci wybierający okulary marki MUSCAT czuli się w nich wyjątkowo. Słowa te są zgodne z przekazem ostatniej kampanii reklamowej.

„Wizja: „Być ukochaną marką okularów korekcyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej”

Zgodnie z przyjętą przez jej założycieli wizją, marka MUSCAT w dłuższej perspektywie ma stać się ulubioną marką wśród klientów Europy Środkowo-Wschodniej wybierających okulary korekcyjne.

Akcjonariat

Zgodnie z opublikowanym na dzień 2 października br. dokumentem ofertowym struktura akcjonariatu wygląda następująco. 

Wykres nr I. Struktura akcjonariatu 4MOSA S.A.

Jak można zauważyć, w rękach pomysłodawców i założycieli marki pozostaje ponad 50% akcji firmy, co pozwala stwierdzić, że to oni ostatecznie odpowiadają za budowę i rozwój marki MUSCAT.

Nie czekaj!

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z najlepszymi informacjami o polskim rynku crowdfundingu.

Klikając akceptujesz naszą Politykę Prywatności.

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Tags: #akcje#crowdfunding#crowdinvesting#crowdway#emisja#muscat
Previous Post

Raport MWPiW – przegląd część I

Next Post

Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. – przegląd

Next Post
Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. – przegląd

Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. - przegląd

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

− 2 = 5

Może również Cię zainteresować

Polski rynek crowdfundingu wchodzi w okres dojrzałości
Artykuł

Polski rynek crowdfundingu wchodzi w okres dojrzałości

Autor Paweł Wielądek
17 listopada 2023
0

Polski rynek usług finansowania społecznościowego jest w trakcie procesu normalizacji zasad, praw i obowiązków na nim funkcjonujących. Obecnie, żadna z...

Wielkimi krokami zbliża się II edycja konferencji naukowej Crowdfunding 4.0.

Wielkimi krokami zbliża się II edycja konferencji naukowej Crowdfunding 4.0.

9 listopada 2023
Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. – przegląd

Aspekty finansowe, cele i warunki emisji 4MOSA S.A. – przegląd

30 października 2023
Przegląd informacji ogólnych na temat spółki 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej

Przegląd informacji ogólnych na temat spółki 4MOSA S.A. – właściciela marki MUSCAT w branży optycznej

20 października 2023
Raport MWPiW – przegląd część I

Raport MWPiW – przegląd część I

12 października 2023
MUSCAT zamierza pozyskać blisko 2 mln zł w ramach crowdfundingu udziałowego

MUSCAT zamierza pozyskać blisko 2 mln zł w ramach crowdfundingu udziałowego

3 października 2023

Publikacja, ani żaden jej zapis nie stanowi rekomendacji w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. Nr 206, poz. 1715). Publikacja nie stanowi usługi doradztwa inwestycyjnego w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2286 ze zm.). Publikacja, w szczególności składające się na nią dane, analizy lub opinie służą wyłącznie celom promocyjnym lub ogólnoinformacyjnym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Regulaminie.

Pozostań w kontakcie

Crowdreview Sp. z o.o.

ul. Świętokrzyska 30/63

00-116 Warszawa

biuro@crowdreview.pl

Menu

  • Analiza ofert
  • Dla Inwestora
  • Dla Emitenta
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Pozostałe wiadomości z rynku

Klikając przycisk akcetujesz naszą Politykę Prywatności

Sprawdź pocztę, aby potwierdzić swoją subskrypcję

Tagi

#0 #1 #100% #akcje #alkohole #analiza #beesfund #CBD #crowdconnect #crowdfudning #crowdfunding #crowdfundingwpolsce #crowdinvesting #crowdlending #crowdway #dajami #debiut #emisja #emisje #emiteo #GAMES #ggdab #GPW #happypack #illusionray #intenson #it #knf #kolejkowo #KONOPIE #kubota #muscat #naster #navigatorcrowd #neutrinogeology #NewConnect #newcrowd #news #odpocznij #palikot #petgram #podsumowanie #q&a #saladstory #skyants

© 2023 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

No Result
Wszystkie wyniki
  • Kategorie
    • Analiza ofert
      • Żywność i Napoje
      • Styl życia
      • Rozrywka
      • IT
      • Zdrowie i Uroda
      • Usługi
      • Ekologia
      • Zwierzęta
    • Dla Inwestora
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Emitenta
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Dla Platform
      • Artykuł
      • News
      • Podsumowanie
    • Aspekty prawne

© 2023 CrowdReview - Crowdfunding w Polsce | Analiza ofert | Blog

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda